Gå til innhold

Originale spillere i WoW tråden.


Anbefalte innlegg

Jeg husker før patchen kom, så gikk jeg litt arena. Og i en runde kom jeg mot en human mage med 40/11/0 spec (max nube-spec) Han fikk to heldige critts og drepte meg på 2 instant spells. Så står han på liket mitt, og sier "NOOB!!"

Da begynner det å boble inne i meg, så jeg whisper han selvfølgelig. Uansett hva jeg skrev til han svarte han bare "LOL NOOB!!" " I PWNED U SO HARD!! HAHAH!!"

Så er runden over, rett før jeg får sendt en lang whisper som er fylt med sinne.

Dette gjør meg enda mer frustert. ( Han var fra et annet realm, så kunne ikke snakke med han utenfor bg)

 

Fra nå av velger jeg å bytte ut pvptrinketen med Fire Reflector-trinketen min, sånn i tilfelle jeg møter han igjen.

Og jada, etter kanskje en halvtime møter jeg han igjen. Han hadde desverre en hunter på laget sitt, som skadet veldig, men uansett, han kommer løpende mot meg, aktiverer arcanepower. Jeg trykker på fire reflectoren min og han dreper seg selv på 2 spells+min fireblast. Da slapp jeg tastaturet og lo som bare faen  :!:

Desverre drepte hunteren meg akkurat på dette tidspunktet, og magen, stolt som han var, whispet meg: " HAHA LOL NOOB I PWNED U SO HARD AGAIN"

Jeg prøver å forklare idioten at det ikke var han som hadde drept meg, men hunteren, og jeg tror faktisk han forstod det etterhvert.

 

Folk som han er bare patetiske, det at de ikke forstår at de er dumme selv gjør det bare latterlig.  :D

7793485[/snapback]

 

Han tror jeg at jeg kjenner! :D kjenner iallefall typen. ZOMG 6k trinket AP POM pyro! I Teh skilzz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Møtte på en troll hunter for noen dager siden i Zangamarsh, han gjorde ikke noen tegn til at han skulle angripe meg, så begge to fortsatte å drepe mobs. Jeg gikk løs på en miniboss mens hunteren var like vedsiden av meg, når jeg hadde drept bossen og jeg var på rundt 5% hp så sendte han pettet sitt på meg, jeg prøvde å stikke av , men det lille dyret hadde jo sprint så døde jeg..(hunteren var da på 100% hp)..1 min senere får jeg et whisper fra noen som trolig var en irl kamerat av hunteren:

 

Han: HAHAHA! U GOT PWND BY A HUNTER PET!"!

Meg: No...

Han: HAHA, I saw it with my own eyes

(det var ingen andre rundt oss)

Han: Im on a Lan with the hunter that killed you.

Meg: You realize that I didn not get "pwnd" by the pet ?, I was at like 5% hp when he attacked me.

Han: Haha, the hunter didn't have any arrows, and still you died, and you where at 60% hp !

Meg: Im sorry your friend have to brag about killing me to be cool, the fact is that he was a lame shit and I was at 5% hp when he attack me. No mather if he had arrows or not, he would have killed me with melee and his pet, If he think he is so cool and have bragging about stuff that aint true, he can come and duel me, where both start with 100% hp and he can have arrows, I think that will put a stop to his bragging about stuff like this.

 

Hørte ikke noe mer fra verken han eller hunteren etterpå. :)

Lenke til kommentar

Må nesten ta med en litt moro historie jeg også :=)

 

Spilte med 2guild memeber's +dama og en noob rogue.

 

Vi skull til brd og ha det litt gøy :=)

 

Meg: follow me i know this place :=) spend 7houres inn this shitt last nigth :p

 

Team: følger etter

så labber vi til der den Random bossen er (den rock duden)

 

Roguen: Why are we killing all Omg*virker litt hissig*

 

Meg:its 2bosses down this road and we must kill all to get ther.

vi hadde med 2low lvl resten lvl 60 meg og dama er 53-52 så hadde aldri gått og Ignore noen av mobs^^

 

Roguen: Omg ther is no boss down this place (eller noe sånt:P men får han var det vist idiotisk og gå der)

 

Meg: se ther is the boss /point

vi dreper han og jeg fortsetter og gå nedover mot andre bossesn ( doggy bossen)

 

Rogue: why are we going this place you fucking noob

 

Meg: ther is a boss down inn this place

 

Rogue: omg i know the place follow me

 

Meg: no follow me ok?

 

Team: følger etter finnes bossen og dreper han..

 

Etter det dreper vi dog bossen og går får areanen

 

så skulle vi ta en boss til hu dama som kan drope agi cloak:) jeg hadde den fra før av:P

 

Roguen sa også dette før det

 

Roguen: OMG ther is nothing i can use inn this Shitt place i don't know why the fuck i help you

 

Me: omg?

 

Vi dreper dama og agi cloak droper.

 

Roguen: Need

 

Me: diden't you say ther is nothing you needed? noob?

 

Roguen: Stfu

 

Han tar cloaken og vi snakker litt fram og tilbake han er dritt frekk egentlig:P

ender med at han Hs vekk og jeg demoter han i guilden til trial member ^^

Lenke til kommentar

Noen som vet konsekvensene av flaks?

 

Jeg har merka det. På en eller annen måte presterte jeg å vinne over en mage noen levler høyere enn meg, er warrior. Hvordan jeg klarte det vet jeg ikke, hadde 2 HP igjenne da jeg kom meg løs og fikk 1 heldig crit inn.

 

Skulle ønske jeg hadde daua for jeg ble ranta huden full, og var alt fra taper, noob til cheater warrior scum.

 

Når jeg tenker over det, skulle tatt screen dump av den samtalen vis det hadde latt seg gjøre, var ufattelig mye rare ord som kom ut av den sinte magen.

Lenke til kommentar
Noen som vet konsekvensene av flaks?

 

Jeg har merka det. På en eller annen måte presterte jeg å vinne over en mage noen levler høyere enn meg, er warrior. Hvordan jeg klarte det vet jeg ikke, hadde 2 HP igjenne da jeg kom meg løs og fikk 1 heldig crit inn.

 

Skulle ønske jeg hadde daua for jeg ble ranta huden full, og var alt fra taper, noob til cheater warrior scum.

 

Når jeg tenker over det, skulle tatt screen dump av den samtalen vis det hadde latt seg gjøre, var ufattelig mye rare ord som kom ut av den sinte magen.

7796309[/snapback]

Print screen FTW.
Lenke til kommentar
Noen som vet konsekvensene av flaks?

 

Jeg har merka det. På en eller annen måte presterte jeg å vinne over en mage noen levler høyere enn meg, er warrior. Hvordan jeg klarte det vet jeg ikke, hadde 2 HP igjenne da jeg kom meg løs og fikk 1 heldig crit inn.

 

Skulle ønske jeg hadde daua for jeg ble ranta huden full, og var alt fra taper, noob til cheater warrior scum.

 

Når jeg tenker over det, skulle tatt screen dump av den samtalen vis det hadde latt seg gjøre, var ufattelig mye rare ord som kom ut av den sinte magen.

7796309[/snapback]

 

hehe min warrior lvl 53 dengte en 60 mage i Av :p

han var fire/arcane build med pyro instan pyro :p men nooben sheepe meg får mange ganger og jeg fikk inn litt mange slag på han og drepte han med en execute :=)

Endret av DaXoN
Lenke til kommentar

Dette her er ikke så morsomt, men det er iallefall verdt en til post.

 

Dette her var med en hunter i guildet.

 

 

Forhistorie:

Da guildet enda holdt på med MC var det en hunter med i guildet, som appa til et annet guild. Jeg oppdaga det og posta det på forumet, uansett denne hunteren har utrolig dårlig engelsk. Eksempel: Ok i wanna say it whas a joke. to the guildmaster of Purosety named Askus.. I dont like him but whanna see what hi is saing to me Razz..

And Sry for not teling you thomas Sad i shuld have done theat sry

 

And i never conna leav fatalus.. why shal i have make a movie to us and conna make one more in pvp and stuff like theat

 

Hope i can joine a gen.

 

Denne unnskyldningen om at det var en spøk var etter jeg kontaktet ham om en tidligere application og ba han ta den tilbake. Men han ble declined før han fikk sjangsen, og han hadde 4 apps til guildet mens han var hos oss.

 

killatard0mz.th.jpg

 

Dette bildet ble tatt leeeenge etter han ble kicka. Han kom også med tidligere trusler om og finne addresen min og komme og banke meg, etter hvert så utvikla det seg til at han skulle drepe meg. Dette her er han faktisk seriøs om. ( Iallefall at han skal banke meg. ) Ettersom jeg snakka med han på VT rett etter han ble kicka.

Lenke til kommentar

Vi har jo den klassiske "omg noob!!" typen.

 

Ble for lenge siden boostet av en hunter i DM(eller så var jeg med og boostet en kompis som ble boostet av hunteren, husker ikke). Han gjorde et eller annet idiotisk som jeg kritiserte på en høflig måte.

Og så etterpå da vi var på Van Cleef brukte han feign death og aggroen gikk selvsagt over på meg, han venter til jeg dør før han avbryter feign og dreper Van Cleef. Jeg blir jo forbanna på idioten og begynner å kjefte på han. Alt jeg får tilbake er "haha i fukk ur mom lol !!", "U NOOB" og alt slik dritt. Slik fortsetter han å svare meg helt til han ignorer meg, akkurat da jeg sendte den lange whisperen som skulle banke noe vett inni skallen hans. -.-

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
Dette her er ikke så morsomt, men det er iallefall verdt en til post.

 

Dette her var med en hunter i guildet.

 

 

Forhistorie:

Da guildet enda holdt på med MC var det en hunter med i guildet, som appa til et annet guild. Jeg oppdaga det og posta det på forumet, uansett denne hunteren har utrolig dårlig engelsk. Eksempel: Ok i wanna say it whas a joke. to the guildmaster of Purosety named Askus.. I dont like him but whanna see what hi is saing to me Razz..

And Sry for not teling you thomas Sad i shuld have done theat sry

 

And i never conna leav fatalus.. why shal i have make a movie to us and conna make one more in pvp and stuff like theat

 

Hope i can joine a gen.

 

Denne unnskyldningen om at det var en spøk var etter jeg kontaktet ham om en tidligere application og ba han ta den tilbake. Men han ble declined før han fikk sjangsen, og han hadde 4 apps til guildet mens han var hos oss.

 

killatard0mz.th.jpg

 

Dette bildet ble tatt leeeenge etter han ble kicka. Han kom også med tidligere trusler om og finne addresen min og komme og banke meg, etter hvert så utvikla det seg til at han skulle drepe meg. Dette her er han faktisk seriøs om. ( Iallefall at han skal banke meg. ) Ettersom jeg snakka med han på VT rett etter han ble kicka.

7796542[/snapback]

 

<3

 

Loriel has come online

Loriel has gone offline

 

<3

Lenke til kommentar

Skulle til ST med roguen min i dag. Skaffer warrior og hunter, de sier ikke mye men tenker at det funker sikkert allikevel. Så whisper en druid meg.

 

Druid:Add me.

Meg:Sure, hold on a sec.

*druiden joiner gruppa*

Meg: Hi, are you able to heal alone or do we need to get another one?

Druid: me feral

Druid: problem

Druid: me heal

 

Og nei jeg overdriver ikke, det var akkurat sånn. Jeg blir usikker på hva han egentlig mente og forklarer det. Får ikke noe svar hverken i party chat eller whisper.

 

Kinkig situasjon. Gruppa ender opp med å disbande ettersom vi ikke finner et siste medlem.

Lenke til kommentar

Hadde en belger på 11-12 år som whispa til meg da jeg var i Westfall om hjelp i DM. Jeg trodde han var norsk siden han skrev så sykt dårlig "norsk"-engelsk, så jeg svarte på norsk da.. Haha! Litt latterlig ettersom det virket som han forsto meg. Snakket med han litt mer etterpå. Har en liten screenie når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar

En kompis har fortalt en liten historie:

 

De gikk i en eller annen high level instance (guild run), og plutselig droppet en item med relativt nice intellect, og +healing. Så needet en warlock på den, og de andre lurte på hvorfor i helvete hun needet på den. De fikk til svar at den hadde jo intellect. Da prøvde de å forklare at den har ingen nytte for henne, som warlock. Da svarte hun "YOU KNOW WHAT? FUCK YOU!" og logget av.

Lenke til kommentar
Jeg er vel ganske original siden jeg bare spiller for opplevelsene og moro skyld. Spiller litt nå og da, og virker som den eneste på serveren som ikke bryr seg om gear etc.. Like artig uten det beste gearet.

7810807[/snapback]

 

 

Helt til du prøver å PvP'e ...

 

Men, joda. Det er litt mye fokus på purpz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...