Gå til innhold

Delta i min survey om forumbrukere!


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skriver masteroppgave i Medievitenskap (UiO) om forumbrukere og forumbruk. I denne anledning gjennomfører jeg en nettbasert survey. Surveyen kan du ta ved å klikke på den vedlagte linken. Tidsbruken er beregnet til ca tre minutter og din medvirkning vil være til stor hjelp for å få en bedre forståelse for hva vi som interesserte konsumenter egentlig bruker disse forum til, og hvorfor.

Undersøkelsen er anonym og kun til bruk i min oppgave. Ville satt stor pris på om dere på diskusjon.no sin avdeling for "Mobil og PDA” blir med på å ta forståelsen for diskusjonsforum opp på et høyere plan!

 

Følg linken:

Survey om forumbruk og forumbrukere

 

 

 

Når du gjennomført undersøkelsen ville jeg satt stor pris på om du skrev for eksempel ”deltatt”, ”gjennomført” eller noe annet som svar på dette innlegg. På den måten forsvinner ikke tråden så fort i mengden.

Tusen takk på forhånd!

 

Nils Boström

Masterstudent

Institutt for Medier og Kommunikasjon UiO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg hadde eksamensoppgave, trengte jeg stor deltagelse på spørreundersøkelsen jeg hadde laget. Fant de topp 20 mest aktive på forumet og spurte om de ønsket å bidra med ei lenke til undersøkelsen i signaturen. De mest aktive brukerene har titalls tusen innlegg og til en grad stor respekt. Da deltar ofte flere når en profilert bruker søker deltagelse samt lenker til undersøkelsen blir fort spredt til 100k poster.

 

Lykke til!

 

Edit:

Siden samtlige i forumet var behjelpelig med min undersøkelse, har jeg gitt deg en signaturlinje med lenke til undersøkelsen din :)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Så utrolig snillt av deg! Og av dere andre som allerede har svart også!

Nils

 

Når jeg hadde eksamensoppgave, trengte jeg stor deltagelse på spørreundersøkelsen jeg hadde laget. Fant de topp 20 mest aktive på forumet og spurte om de ønsket å bidra med ei lenke til undersøkelsen i signaturen. De mest aktive brukerene har titalls tusen innlegg og til en grad stor respekt. Da deltar ofte flere når en profilert bruker søker deltagelse samt lenker til undersøkelsen blir fort spredt til 100k poster.

 

Lykke til!

 

Edit:

Siden samtlige i forumet var behjelpelig med min undersøkelse, har jeg gitt deg en signaturlinje med lenke til undersøkelsen din :)

7689386[/snapback]

Lenke til kommentar
Som masterstudent skal jeg skrive oppgave neste semester. Du er inne på noe av det jeg kunne tenkt meg å skrevet om. Hyggelig å kunne bidra. Lykke til :)

7689802[/snapback]

 

Bare å ta kontakt med meg så skal jeg sikkert kunne hjelpe deg hvis du trenger noen innspill! Stort takk for alle svar så langt! Keep em coming!

Nils

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...