Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som i det hele tatt har sett komponent-kabel til Wii i dag? I Oslo-området. Leste tidligere i denne tråden at noen hadde sett det på Elkjøp i Tromsø.

7456286[/snapback]

Kommer ikke før den 19.

7456328[/snapback]

 

Det er det jeg fikk beskjed om fra Bergsala også, men når noen her inne påstår de har sett kabelen i butikken ble jeg litt forvirret. Kompositt suger balle, så hadde vært utrolig deilig og fått denne komponent-kabelen fort som fy! :)

Lenke til kommentar
Vet i alle fall at lille Svolvær er tømt for wii. Elkjøp fikk 6, de gikk fort bort, Playcom fikk 3, de er gått, og Expert vet ikke om de får inn før over nyåret. Playcom trodde de skulle klare å få en forsending til men det var usikkert.

7456237[/snapback]

Har en boks reservert til i morra på playcom... Du kan ta den hvis du vi - er åpent til 8 i kveldl. Jeg fikk fra elkjøp...

 

Edit: PM meg for å få detaljer.

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Spaceworld er så j*vla rasister...

7456500[/snapback]

 

Ja...det er nok det som var problemet.

Skal du først bli sint på noen kan du vel heller ty til noe bedre og mindre "oppbrukt" enn nettopp rasisme, da det blir for enkelt og dumt i en sammenheng som dette.

 

Elendig at noen bak deg fikk maskin foran deg, det burde ikke være mulig. Men alle kan så klart gjøre feil, uansett er det veldig kjedelig for den lidende parten.

Lenke til kommentar
Har en kamerat som står utenfor Elkjøp på Tiller tror jeg. Stilte seg der kl. 6 tror jeg.

7452977[/snapback]

Tror ikke han rakk det gitt. Kom nettopp hjem fra Elkjøp Tiller, stått i kø siden halv 12(23:30) i går kveld, men fyfaen, når jeg pakker opp min nye Nintendo Wii nå føles det så jævlig verdt det! Var nummer ni i køa, og førstemann(som forøvrig kom klokka 9(21:00), fikk en gratis Wii :w00t: Får bare se hvor lenge jeg holder ut før jeg blækker nå :whistle:

7453098[/snapback]

En i kl. min var nr.2 i køa der og fikk Zelda gratis. Han var der i 7-tida i går kveld, men siden det ikke var noen andre der dro han til tanta si en stund før han dro tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Spaceworld er så j*vla rasister. Shikaru og jeg forhåndsbestilte fra samme butikk, og jeg var FØRST! Så viser det seg at de "får inn 5 Wiis, og jeg er nummel 7 pålista". Shikaru var nummer åtte, og han har fått sin Wii. Jeg skal........

7456500[/snapback]

finnes det flere enn en spaceworld butikk egentlig?

edit: på metro altså

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke tak i, ble veldi skuffet men er mest forbanna, forbanna over de som har kjøpt konsollen bare for og selge di vidre for eksempel på qxl for dobbel pris! Detter er rett og slett umeneskelig og respektløst...

7456848[/snapback]

Dette visste alle at kom til å skje. Eneste som kan klandres for at du ikke fikk tak i Wii er deg selv. Møte opp litt før neste gang?

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke tak i, ble veldi skuffet men er mest forbanna, forbanna over de som har kjøpt konsollen bare for og selge di vidre for eksempel på qxl for dobbel pris! Detter er rett og slett umeneskelig og respektløst...

7456848[/snapback]

Dette visste alle at kom til å skje. Eneste som kan klandres for at du ikke fikk tak i Wii er deg selv. Møte opp litt før neste gang?

7456870[/snapback]

 

Bestilte 5 august hos mpx og fikk ikke... og det fikk jeg vite før på onsdagen... og desuten har vi ikje elkjøp her jeg bor :nei:

Endret av Zx45
Lenke til kommentar

Hehe den kameraten din kjøpte vel tilfeldigvis ikkje sin Wii på elkjøp forus? :p

7456827[/snapback]

 

Han stod nok plassert ved Elkjøp i Kaupanger han hehe, sammen med bla. ein snill far som skulle kjøpe Wii for sønnen som hadde eksamen i noe styr :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke tak i, ble veldi skuffet men er mest forbanna, forbanna over de som har kjøpt konsollen bare for og selge di vidre for eksempel på qxl for dobbel pris! Detter er rett og slett umeneskelig og respektløst...

7456848[/snapback]

Dette visste alle at kom til å skje. Eneste som kan klandres for at du ikke fikk tak i Wii er deg selv. Møte opp litt før neste gang?

7456870[/snapback]

 

Bestilte 5 august hos mpx og fikk ikke... og det fikk jeg vite før på onsdagen... og desuten har vi ikje elkjøp her jeg bor :nei:

7456914[/snapback]

Ja kjipt det.. Vet om butikker som faktisk ikke fikk inn en eneste en. Litt rar spredning av konsoller. Hvor bor du da? Tror ikke jeg ville gitt opp enda. Fins folk som ikke får sin Wii i posten før i morra som allerede har vært på elkjøp for å sikre helga. Følg med i diverse tråder og bruktmarkedet.

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke tak i, ble veldi skuffet men er mest forbanna, forbanna over de som har kjøpt konsollen bare for og selge di vidre for eksempel på qxl for dobbel pris! Detter er rett og slett umeneskelig og respektløst...

7456848[/snapback]

Dette visste alle at kom til å skje. Eneste som kan klandres for at du ikke fikk tak i Wii er deg selv. Møte opp litt før neste gang?

7456870[/snapback]

 

Bestilte 5 august hos mpx og fikk ikke... og det fikk jeg vite før på onsdagen... og desuten har vi ikje elkjøp her jeg bor :nei:

7456914[/snapback]

Ja kjipt det.. Vet om butikker som faktisk ikke fikk inn en eneste en. Litt rar spredning av konsoller. Hvor bor du da? Tror ikke jeg ville gitt opp enda. Fins folk som ikke får sin Wii i posten før i morra som allerede har vært på elkjøp for å sikre helga. Følg med i diverse tråder og bruktmarkedet.

7456978[/snapback]

 

Skal følge med :roll: Håper noen har og selge en til meg :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...