Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Må man ha nunchuken for å spille? Er litt usikker på hvilke ting man trenger for å spille, hehe

7454570[/snapback]

Wii Sports og Wii play krever ikke Nunchuck. Ellers står det på spillene hva som kreves (coveret).

7454654[/snapback]

 

Boksing på Wii Sports krever vel nunchuck?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Må man ha nunchuken for å spille? Er litt usikker på hvilke ting man trenger for å spille, hehe

7454570[/snapback]

Wii Sports og Wii play krever ikke Nunchuck. Ellers står det på spillene hva som kreves (coveret).

7454654[/snapback]

 

Boksing på Wii Sports krever vel nunchuck?

7455257[/snapback]

 

 

De bruker hvertfall den i videoene jeg har sett av det.

 

Så det er altså en sånn bevegelsessensor i den også?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Det var 27 wii's på elkjøp hamar , og jeg fikk #25!

 

Fikk riktignok ikke med Zelda fra elkjøp, men kameraten min fiksa det på expert !

 

MÆÆÆN this is goood!

7454210[/snapback]

 

Yesda.. Nr 22 på Hamar på meg :) Fikk Zelda, men ikke ekstra Wiimote. Bror min var nr.23 og fikk også Zelda, så det var bare på nippet :p

Lenke til kommentar
Må man ha nunchuken for å spille? Er litt usikker på hvilke ting man trenger for å spille, hehe

7454570[/snapback]

Wii Sports og Wii play krever ikke Nunchuck. Ellers står det på spillene hva som kreves (coveret).

7454654[/snapback]

 

Boksing på Wii Sports krever vel nunchuck?

7455257[/snapback]

 

 

De bruker hvertfall den i videoene jeg har sett av det.

 

Så det er altså en sånn bevegelsessensor i den også?

7455282[/snapback]

Ja, det er det, men ikke like avansert som i selve remoten, tror jeg.

 

I Zelda må man f.eks riste på nunchucken for å gjøre "sword spin"

Lenke til kommentar
Gratulerer til alle som har fått seg en Wii, jeg husker selv hvordan det var for godt over 1 år siden når jeg fikk min X360, ingenting slår den følelsen der. Tror nok jeg må kjøpe meg en Wii selv når tilgjengeligheten blir litt bedre  :)

 

Edit: Btw, noen som vet hvordan tilstandene var på Elkjøp på Forus?

7454950[/snapback]

 

Var vått, kaldt og en god del folk. Vi laget liste slik at folk kunne oppholde seg under tak å greier og det gikk fint for seg selv om det ikke var nok Zelda til alle.

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke tak i Wii, men jeg klarte å rappe til meg et Zelda før de ble utsolgt i hele hønefoss :)

De var forhåndsbestilte omtrent overalt, så den var kjip. Ikke på elkjøp, jeg hadde en kamerat som skulle stå i kø for meg, men moren hans glemte å vekke han og da fikk jeg den ikke. Hadde han vært der hadde jeg fått den, for siste Wii ble tatt rundt 9 tia :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...