Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

1.Rayman: Raving Rabbids

2.Wii Sports

3.Super Monkey Ball: Banana Blitz

4.Wii Play

 

Rayman er bare helt konge. Får virkelig brukt kontrollene for hva de er verd. Er ett av de morsomste spillene jeg har spillt på lenge.

 

Tennis og bowling er veldig bra. Blir nok mange kamper med dette i fremtiden,

 

Super Monkey Ball: Banana Blitz . Gøy med masse kule små spill, ikke alle like bra. Har spillt det en del i dag. Musikken gikk meg litt på nærvene etter vært :p. Og vansklighets graden øker veldig noe ut i spillet.

 

Wii play: veldig bra for å få bedre kontroll på følsomheten og forskjellige "moves". Likte godt 2 player cow racing. Vell verd de ekstra 50 kronene

 

 

Har også igjen å spille Zelda, sparer dette til når jeg våkner og er utvilt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, tror jeg heller beholder den da du! Har ikke fått testa den enda, men blir nok til at jeg har den. Virker som om folket her inne er fornøyde. :D

7460174[/snapback]

 

Hehe, ja tror nok du blir fornøyd :D Jeg for min del venter på PS3 ;) Vil ha bluray :thumbup:

Endret av 1ar
Lenke til kommentar

Wii sports var en VELDIG positiv overaskelse. Er jo helt take-off. Særlig tennis og bowling var bra. Boxing er jo gøy, men man orker ikke mer en en kamp om gangen ;)

Har kommet litt inn i golfspillet og dette virker da lovende det og. Grafikken er som forventet, men tross den labre tekniske standaren er den KUL. Mii'sene har skikkelig personlighet, og det gjør spillet enda litt mer morsomt.

 

Et lite tips: Lag en Mii av en brølene Adolf Hitler. Spill golf med han, og nyt synet!

 

Det er også gøy å ha laget en Mii av Jan Derek Sørensen, for og så knocke han ut i wii boxing.

 

Wii Play var ikke stort, men det er en god deal for en ekstra femtilapp. Jeg syns "Duckhunt" "Cowrace" og Tanks-spillet hadde bra gameplay...

 

Men Zelda:TP asap :D

Lenke til kommentar

Møtte opp 03.00 utenfor Elkjøp Vinterbro, var 3 gutter der som lå i telt, så jeg tok det knusende med ro, sammen med en kamerat.. Kom 4-5 folk de neste 2 timene, så dultet det fler og fler inn, var utrolig god stemning og vi fikk laget et køsystem(Skrev navn på ark med nr).. Det fungerte ypperlig ettersom fyren fra Elkjøp tok denne og brukte når vi skulle handle. Var ikke noe "krig" for min del ettersom jeg var en av de første inne, tok med meg det lommeboka holdt til, Wii, Wii Play og Zelda.. Prøve å få tak i en Nun-Chuck i morgen!

 

*kose seg*

Lenke til kommentar
De hadde component og RGB kabel til wii i Tromsø på elkjøp.

 

Hva var prisen?

7454500[/snapback]

 

Spurte når jeg hentet Wiien... 499! :mad: amazon.co.uk tar under £13...

7460609[/snapback]

 

We are currently unable to offer this item. It may be out of stock at the manufacturer. If you would like to purchase this item, we recommend that you occasionally check this page to see if it has become available.

 

Ingen pris på RGB-kabel på Amazon.co.uk

 

Komponentkabelen (Uorginal) står til £16.99, og er ikke tilgjengelig. Tviler også på at du så den i Tromsø siden orginal komponentkabel ikke kommer før om et par uker.

Lenke til kommentar
Ingen pris på RGB-kabel på Amazon.co.uk

 

Tviler også på at du så den i Tromsø siden orginal komponentkabel ikke kommer før om et par uker.

7460623[/snapback]

 

Var Bruktbilen som sa han hadde sett dem i Elkjøp. Ved sekstida om kvelden så sa de at de ikke hadde dem på lager.

 

Jeg bestilte forøvrig RGB-kabel på amazon for flere uker siden, så derfra jeg har prisen. De har satt levering til 13-19.12 også.

Lenke til kommentar
Gud bedre jeg har spilt mye Wii sports nå... Noen andre som har begynt å merke noe gangsperr? Hehe er helt ødelagt i høyre skulder.. Får ta og sove det av :)

 

- hsds

7460861[/snapback]

 

 

Ja spilte baseball og boksing in 2-3 timer nå. Merker det i høyre skulder. Blir at man gir alt når det er en konkuranse imellom kompiser

Lenke til kommentar

Fikk ikke kjøpt Wii selv (har ikke planlagt det heller), men det var ikke mange her på Elkjøp som fikk tak i en. Butikken vår fikk.... 9 konsoller, og alle ble solgt iløpet av 8 minutter.

 

Førstemann hadde stått utafor butikken siden 03:30 og vi åpnet dørene klokka 10:00.

 

Alle untatt en fikk kjøpt, av de som stod i Wii-køen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...