Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som overhode har et snev av tvil om de skal kjøpe en Wii, kjøp en. Bedre underholdning skal du lete lenge etter. Hadde bare spillet TP en liten stund før jeg satte der og veivet kontrolleren farlig rundtomkring for å denge noen slemminger. Det var jo ikke nødvendig med all den bevegelsen men gud hvor jeg levde meg inn, aldri levd meg så inn i et spill.

 

I think im in love with Zelda: TP :love:

Lenke til kommentar

Nå har jeg akkurat laget ferdig min første Mii, koblet Wiien til internett og lastet ned mitt første Virtual Console spill (zelda). Har så vidt fått testet Wii Boxing og skal teste flere av Wii Sports spillene i kveld, men nå må jeg lese til eksamen.

 

Dama har forresten også spilt Wii Sports, og hun er grunnen til at jeg ikke fikk testet mer :whistle:

 

Desverre har jeg ikke Zelda: TP eller Classic controllen enda, men det kommer etter hvert, så i mellomtiden får jeg nok nøye meg med Wii Sports og det originale Zelda :love:

Lenke til kommentar

Har fått den i hus, pakket og satt opp galskapen. Irriterer meg noe sjukt dog at eg som mange andre må sitte med kompositt faenskapen litt til...

 

Har spillt Wii Sports ei stund med alle i huset, det gjikk rett inn. Og Pappsen for første gang i historien satt seg ned med oss og gav tips og var ellers revet med under spillinga. Mamma fikk testet deg oh spillet gjikk rett inn.

 

Noe sier meg at det blir mye herjing her fremover :wee:

 

Red Steel og til slutt Zelda skal eg teste seinere, sistnevnte skal eg dedikere noen egne timer siden det blir så spesielt å spille dette etter all ventinga :love:

Lenke til kommentar
Har fått den i hus, pakket og satt opp galskapen. Irriterer meg noe sjukt dog at eg som mange andre må sitte med kompositt faenskapen litt til...

 

Har spillt Wii Sports ei stund med alle i huset, det gjikk rett inn. Og Pappsen for første gang i historien satt seg ned med oss og gav tips og var ellers revet med under spillinga. Mamma fikk testet deg oh spillet gjikk rett inn.

 

Noe sier meg at det blir mye herjing her fremover :wee:

 

Red Steel og til slutt Zelda skal eg teste seinere, sistnevnte skal eg dedikere noen egne timer siden det blir så spesielt å spille dette etter all ventinga :love:

7462047[/snapback]

 

Som jeg skulle sagt det selv. Veldig populært for hele familien, også for guttungen på 3 som klarer bowling ganske bra.

 

Jeg tør nesten ikke sette på Zelda enda, da jeg har ventet så lenge på det og så var det den componentkablen som ikke er kommet ut da. Jeg må nesten ha maks kvalitet. Når jeg først begynner så klarer jeg vel ikke spille noe annet...

Lenke til kommentar

Jeg fikk en wii nå for noen timer siden på EB games, har ikke pakket den opp enda så jeg håper jeg får tid til å teste den i kveld.

Uansett, må man ha en spesiell kontroller for å spille de gamle nes/snes/n64 spillene? Jeg så noen før meg i køen hadde kjøpt noe som lignet en gammel snes kontroller?...

Lenke til kommentar
Spaceworld er så j*vla rasister. Shikaru og jeg forhåndsbestilte fra samme butikk, og jeg var FØRST! Så viser det seg at de "får inn 5 Wiis, og jeg er nummel 7 pålista". Shikaru var nummer åtte, og han har fått sin Wii. Jeg skal........

7456500[/snapback]

:lol:

 

Ja, rasisme som vanlig... :D

7461785[/snapback]

Haha.. :p

Veisste ikke hva jeg skulle kalle hatet mot Spaceworld. :hmm:

Endret av Dark_Nemesis
Lenke til kommentar

Dark_Nemesis: rasisme går på hudfarge, etnisitet, religion osv.

 

Her jeg bor er det meg bekjent bare en butikk som kommer til å selge Wii, men de har ikke fått inn ennå. De sier at de får inn varer på mandag, og da tror de at de får 4-5 Wii. Håper på at de får leveransen litt utpå dagen, så kanskje det er en igjen til meg etter at jeg er ferdig på skolen :)

Lenke til kommentar
Dark_Nemesis: rasisme går på hudfarge, etnisitet, religion osv.

 

Her jeg bor er det meg bekjent bare en butikk som kommer til å selge Wii, men de har ikke fått inn ennå. De sier at de får inn varer på mandag, og da tror de at de får 4-5 Wii. Håper på at de får leveransen litt utpå dagen, så kanskje det er en igjen til meg etter at jeg er ferdig på skolen :)

7462870[/snapback]

Jeg er mørk i huden. :p

Folka på Spaceworld har sett meg... LOL

Men det var kødd, ffs.

Lenke til kommentar
Nei, verken Freeloader eller Action Replay fungerer. Da må du i såfall skaffe deg amerikansk Wii.

7461546[/snapback]

 

 

Freeloader har jo blitt vist at fungere på mange amerikanske nettsteder. Men veit ikke hvilke version de brukte.

7461789[/snapback]

Fungerer på amerikansk maskin, ikke europeisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...