Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Fikk min Wii i dag. Var en av de siste som fikk på Elkjøp Lørenskog. Jeg selger den gjerne uåpnet hvis prisen er riktig :D

7453789[/snapback]

Jeg skulle kanskje til El-Kjøp på Løenskog, jeg. Kanskje jeg også skulle ha gjort det.. Må vente til neste Fredag. Kan du forklare hvorfor politiet var der? O_o

7453837[/snapback]

 

Politi? Så ikke noe politi der..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lagt av en på Playcom, men da jeg kom i dag hadde de ikke fått den inn, og de viste ikke om de fikk den inn i dag. Så jeg sitter her og venter på en telefon fra de som sier at den er kommet. Så mellom nå og kl 15.00 blir jeg sittende på spiker og vente på telefon at den har kommet.

 

På Expert hadde de ikke fått den, og trodde ikke de fikk den før jul og på Elkjøp var de utsolgt.

 

Jeg pines nå, jeg vansmektes og trives ikke. Jeg vil ha en Wii. Fikk t.o.m et glimt av både eske og spill på Elkjøp men de var lagt av. Oh what a crule world.

Lenke til kommentar
Møtte opp på Elkjøp Skien kl. 10. Der var det lang kø, og en ansatt sa at de bare hadde 15 stykk Wii. Ikke nok til meg altså. Jeg kom i snakk med en annen kar i køen som også ikke fikk på Elkjøp, og jeg kom til å nevne en Expert-butikk 2 -3 km unna. (Han hadde glemt den)

 

Så jeg tok sykkelen og syklet for harde livet. Da jeg kom frem stod samme karen i Expert-køen. Han fikk visstnok skyss av sin gamle bestemor, og hadde kommet bare noen få minutter før meg. Expert hadde ikke noe kølapp-system, men vi er da siviliserte mennesker, så jeg stilte meg i køen som var dannet. Karen foran meg informerte at han trodde det var 10 ledige konsoller igjen, og at halvparten allerede var solgt. Til slutt fikk karen foran meg komme til. "Nei, devserre ikke flere igjen." Sa butikkdama.

"Hva? Men hva med den på den andre disken der da?"

"Åh, jeg så ikke den jeg - vær så god"

 

Selvfølgelig var det ikke flere igjen til meg. Han karen som jeg tipset om Expert til tok den rett foran nesen på meg. :wallbash:

 

Det mest irriterende er selvfølgelig at hvis jeg IKKE hadde fortalt ham om Expert, da hadde jeg faktisk hatt en Wii nå.

 

EDIT: Denne karen nevnte også at han hadde en blogg, men jeg erget meg for mye til å få den med meg  :blush: . Så, hvis du leser dette Hr. Karen-Som-Snappet-Wii-Rett-Foran-Nesen-Min, så kan du gjerne poste linken til bloggen din.. :p

7453848[/snapback]

 

 

Hey, jeg var på samme expert butikk! var det han gutten på 15 år eller noe bak meg som fikk den ? hehehe... en brunhåra fyr.. så han ble kjippa bort av en bil når han kom.

 

Var den første som fikk på den butikken btw=D

Lenke til kommentar

For en stressende dag!

 

Jeg bestemte meg for å kjøre ned til elkjøp i vinterbo i rundt 8:30 tiden, men da jeg kom frem så stod vel 40-50 stk i kø allerede. Uff.. regnet med at jeg hadde kommet for sent. Så da bestemte jeg meg for å dra til ski storsenter, og høre om de hadde noen på eb games eller spaceworld, men nei da.. bare forhåndsbestillinger gikk igjennom :(

 

jeg spaserte så litt smådeppa mot utgangen. før jeg kom ut av senteret gikk jeg forbi platekompaniet.. hmm, hva hvis...? Og joda, de hadde 3 stk wii igjen! Og ikke til alt for ille pris heller! 2400-2500kr. Fikk kjøpt min wii, og zelda!

 

Så et tips til dere som trenger spill, sjekk innom platekompaniet og andre butikker som ikke spesialiserer seg på spill, men som har en liten spillavdeling. Tanken falt meg ikke inn før jeg gikk forbi butikken. Sikkert ikke stor pågang i de butikkene :)

Lenke til kommentar
Dritt, hadde forhåndsbestilt på ebgames, men neida de hadde ikke fått nok. Så da dropper jeg å kjøpe wii... Etter all den sinnsyke hypingen så greier de kun å levere en brøkdel av etterspørselen...? Nintendo kan brenne...

7454275[/snapback]

 

Konkurransen ligger for tiden i Japan og USA i og med at PS3 også befinner seg der (i eit latterlig antall vel å merke). Da gjelder det for Nintendo å kapre mest mulig før PS3 ramler inn dørene til folk. Men det er surt å bli snytt for så mange konsoller altså.

Lenke til kommentar
Dritt, hadde forhåndsbestilt på ebgames, men neida de hadde ikke fått nok. Så da dropper jeg å kjøpe wii... Etter all den sinnsyke hypingen så greier de kun å levere en brøkdel av etterspørselen...? Nintendo kan brenne...

7454275[/snapback]

Nintendo leverer akkurat så mange de hadde håpet på, 4 millioner innen året er over. Etterspørselen er bare så enormt stor dessverre, alltid slik med konsoller. Det er aldri nok til å dekke dette godt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...