Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møtte opp på Elkjøp I Larvik ca kl 0745. Da var det fire i kø foran meg. Det regna noe helt sinnsykt. Så endelig ca kl 0930. Slapp de oss inn og ga oss kjeks og brus :thumbup: De hadde 20 Wii jeg var #5 alle sammen gikk bort med en gang.

Så nå sitter jeg her med Wii og Zelda, Wiippi!

 

En hadde venta utenfor Elkjøp siden kl 8 i går kveld :yes: Han fikk et gratis spill, det fortjente han :thumbup:

Endret av Pc Lynet
Lenke til kommentar

Hadde forhandsbestilt så fikk en i posten med zelda. Var også ved elkjøp uten for drammen 20 min før det åpnet pga at jeg skulle kjøpe Wii play. Trodde det skulle være lang kø men var nr 8 i køen. Så jeg kjøpte meg en til. Blir nok til at jeg selger den siste med 100 Kroners fortjeneste til en venn sånn at det dekker porto på den Wiien jeg hadde forhands bestilt :)

Lenke til kommentar

Åh, det var deilig! Reiste ut, og var på elkjøp åsane i 3 tiden I natt. Var 5 stykker der fra før, så jeg satte i bilen og så filmer og hørte musikk og spiste og drakk cola for å få tiden til å gå. I 5 tiden var det komt et par flere stykker, oig da kom han ene bort til meg og ville ha navnet mitt siden jeg var nummer seks til tross for at jeg satt i bilen i varmen mens de satt ute og frøs. Sa ja til det seff. Og følte meg litt skyldig, så satt litt ute med det, og gikk inn i bilen innimellom for å varme meg. Elkjøp åpnet dørene klokken 9 så vi kunne få varme oss. Stod der i en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang time til det åpnet butikken. Og jeg fikk med meg allt som skulle has. Wii pluss wii play, plus zelda og Rayman og nun-chuck. De hadde ikke rgb kabler desverre da. Uansett så når eg skulle betale så var seff bankkortet avmagnetisert, så da la de av wiien og tingene til meg mens jeg løp bort til banken. Der måtte jeg gå med på å få visa kort for å få hun selgeren til å slutte å mase når eg bare skulle ha nytt kort egentli. Tok ut 4500,- kom tilbake 15 min senere, og heldigvis var wiien min der fremdeles. Betalte for den og kom meg hjem trygt. Det var lenge å vente, men det var definitivt verdt det!

 

Må bare få sagt at Wii er brilliant. Du sitter komfortabelt og spiller, men du merker fort at du blir sliten av å spille, noe som kan ha noe med at jeg spillte mot søsteren min og jeg er litt av et konkuransemenneske. Uansett tror jeg ikke at jeg har gjort ett bedre kjøp noensinne. Og kunne gjerne gitt 5-6000 for akkurat det samme!

Endret av Hwoarang
Lenke til kommentar

Gratulerer til alle som har fått seg en Wii, jeg husker selv hvordan det var for godt over 1 år siden når jeg fikk min X360, ingenting slår den følelsen der. Tror nok jeg må kjøpe meg en Wii selv når tilgjengeligheten blir litt bedre :)

 

Edit: Btw, noen som vet hvordan tilstandene var på Elkjøp på Forus?

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar

Jeg fikk den!:)

 

Wii, Zelda og Red Steel.!!

 

Førsteinntrykket er kjempe bra! Vanskelig, men morsomt!:)

 

Off topic: Hvordan i H****** får jeg fisk i Zelda??:) Hvis jeg har forstått det riktig skal jeg fange fisk med fiskestanga til den dumme katten som løper rundt. Men fisken biter jo ikke på!?

Lenke til kommentar

Nei jeg fikk ikke tak i noen wii, møtte opp på Elkjøp gjøvik rundt 0500 men da var det 16-17 stykker som allerede hadde møtt opp, så da ga jeg meg og dro hjem. Viste at gjøvik fikk færre en 18stykker så da følte jeg at det ikke var noen vits i å sto der og vente. Da får jeg heller lese til eksamens til neste forsyning av wiier kommer. Noen som har en idé når neste forsyning med wii kommer??

Lenke til kommentar

Haha, stilte meg i kø på elkjøp på Stord klokko 9:50 og så når de åpnet klokko 10:00

så fikk alle en kølapp.. De hadde fått inn 15 konsoller, og gjett hvem som sto som nr 15 i køen :!:

 

Fikk ikke zelda da men men.. skal skaffe det neste uke!

Fy så gøy dette er! :dribble: Golf tar jo helt av!

 

TeSp: skulle så gjerne syns synd på deg men jeg har det litt for gøy her :whistle:

Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar

Pff, fyren foran meg i køen ved åpningstid på Expert hos Stovnersenteret fikk den siste... ble litt småfrustrert, og gidder ikke bruke mer energi på dette.

 

Så nå har jeg følgende ordre registrert hos Mpx:

 

-------

Nintendo Wii med Wii Sports 1,00 2071,00 2588,75

Nintendo Wii Component Video Cable 1,00 279,00 348,75

Nintendo Wii Classic Controller White 1,00 199,00 248,75

Nintendo Wii Nunchuck Controller White 1,00 199,00 248,75

Nintendo Wii Play inkl kontroller 1,00 439,00 548,75

Nintendo Wii Zelda: Twilight Princess 1,00 439,00 548,75

-------

 

... som samlet levering. Noe som antagelig betyr at det tar et kvart år før jeg får noen hentelapp fra Postmann Pat. Den kommer når den kommer.... :roll:

Lenke til kommentar

Blodige hælvete. Møtte opp 0745 på Elkjøp Carl Berner. For sent. Senere på morgenen var jeg innom Spiderman og EBgames for å sjekke om det var mulig å sette seg på venteliste for neste utsending av Wii. Ingen muligheter der. Til slutt stakk jeg innom en Expert-butikk ved Oslo S. Der er jeg nr 8 på på ventelisten. De ringer meg når de får inn en ny sending. Da er det bare å håpe på at de får inn minst 8 konsoller.

 

I mellomtiden, er det noen som bor på Kampen i Oslo og som ikke vil spille alene? Jeg kan ta med brus og boller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...