Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom nettopp hjem fra Elkjøp Moa (ålesund) nå. Jeg møtte opp kl 05:30 og ble da nr.7 i køen! Kjøpte meg Wii, Zelda, Rayman, Wii play, extra nunchuck, 1 classic kontroll = 4240,-

 

Jeg tok det siste zelda spillet, stod flere folk mellom meg og spill hyllen så jeg måtte strekke meg mellom noen folk for å knabbe den  :love:

Holdt på å få panikk da det var bare 1 igjen.

 

:dribble:

7453514[/snapback]

Uhm.. Hvem var du?

Lenke til kommentar

Fikk tak i en på Elkjøp i Narvik :D

 

De hadde bare 5 stykker. Konsollen kommer ikke før klokken 2 i dag (var forsinket), men de 5 første fikk reservere.

 

Var heller dårlig med spill og accessories, men konsollen er viktigst nå siden det var så få. Var på 4 butikker å de fikk bare 2-4 konsoller.

Lenke til kommentar

nope, fikk ingen Wii på elkjøp hvertfall.... 10min for sent til å få en kølapp som hadde sikra meg en... snille mannen på Elkjøp RING MEG!

 

var en konsoll til overs som en annen hadde kølapp på, men som hadde stikki siden de skulle åpne 10, men så åpne de tidligere siden de som stod der maste sånn.. så de gav han siste med kølapp noen timer til å hente den, hvis ikke skulle de ringe meg, sikkert for mye å håpe på, men 20 konsoller på elkjøp larvik ekke mye :no:

Lenke til kommentar

Fikk tak i Wii, Wii Play og Zelda på Elkjøp i Halden. Skulle gjerne hatt en ekstra nunchuk, men de hadde bare fått inn én. Kom dit 08:30, og ble nummer 7 i køen, de hadde 9 konsoller inne.

 

Expert her hadde visstnok bare fått 7 konsoller og 5 spill.

 

Edit: Bestilte nunchuk på Gamezone, kommer på ca. 300,- inkludert frakt. To igjen på lager nå. :)

Lenke til kommentar

Kom som nummer 24 av 24 i køen på Elkjøp Stormarked Fredrikstad rundt 0910 i dag morges. Handlet zelda, super monkey ball, rayman raving rabbids, wiiplay, ekstra nunchuck og classic kontroller.

 

Ingen har hatt noe kabler i området her, dessverre. Vil gjerne ha en RGB Scart iallfall. :( Om noen har sett den i fredrikstad/sarpsborg-området må de gjerne få si i fra!

Lenke til kommentar

Kikket innom inngangen til Elkjøp Moa kl. 0945, og så at gangen var full av folk.. og med 23 konsoller i butikken så ga jeg opp med en gang.

 

Akkurat nå er jeg bare irritert på Nintendo som ikke klarer å få ut nok av disse til det viktige julesalget. Nå må jeg finne på noe annet til barna mine (og meg selv :whistle: )

 

Men greit, vil de ikke ha pengene mine så skal jeg vel greie å bruke dem opp på andre ting :)

Lenke til kommentar

Jeg fikk Wii! Var opprinnelig nummer 3 på Elkjøp Fana men måtte hente en kompis på nachspiel så jeg endte opp som nummer 7.. Vi sto i kø ifra kl 03:30 ca.. Utrolig lite folk i starten - de fleste kom 6-7 og det var fullt ca halv 8.. En liten pjokk med penn og papir lagde et flott system på køen og alt ble bra :) Kudos til han! Leser at det var førstemann til mølla på spill osv i noen Elkjøp - på Fana hadde de kølapp på alt! Veldig bra opplegg. Plukket med meg Zelda og Rayman. Eneste grunnen til at jeg er her inne er pga jeg tar en liten pustepause ifra wii sports :p

 

- hsds

Lenke til kommentar

FIKK TAK I WII! Sto opp kl halv 4 og benka oss utenfor El-Kjøp i Kristiansand.

 

Snappet med meg en wii + zelda + WiiPLAY og ekstra kontroller forran mange skuffede fjes ;/ trist at de ikke hadde nok til alle!!

 

Wii er uuuutrolig deilig å se på, utsøkt design!! Den er knøtt liten og er nesten til å spise opp.

 

Kontrollene var meget presise, mye bedre en forventet. Internett oppkoblinga gikk på maks 0.5 min, via WLAN.

 

var nr. 7 i køen, 41 stk fikk

 

GLED DERE DERE SOM IKKE FIKK, TIL DERE SOM FIKK; GRATULERER!!

 

kooz dere

Endret av PetterHomleid
Lenke til kommentar

Møtte opp på Elkjøp Skien kl. 10. Der var det lang kø, og en ansatt sa at de bare hadde 15 stykk Wii. Ikke nok til meg altså. Jeg kom i snakk med en annen kar i køen som også ikke fikk på Elkjøp, og jeg kom til å nevne en Expert-butikk 2 -3 km unna. (Han hadde glemt den)

 

Så jeg tok sykkelen og syklet for harde livet. Da jeg kom frem stod samme karen i Expert-køen. Han fikk visstnok skyss av sin gamle bestemor, og hadde kommet bare noen få minutter før meg. Expert hadde ikke noe kølapp-system, men vi er da siviliserte mennesker, så jeg stilte meg i køen som var dannet. Karen foran meg informerte at han trodde det var 10 ledige konsoller igjen, og at halvparten allerede var solgt. Til slutt fikk karen foran meg komme til. "Nei, devserre ikke flere igjen." Sa butikkdama.

"Hva? Men hva med den på den andre disken der da?"

"Åh, jeg så ikke den jeg - vær så god"

 

Selvfølgelig var det ikke flere igjen til meg. Han karen som jeg tipset om Expert til tok den rett foran nesen på meg. :wallbash:

 

Det mest irriterende er selvfølgelig at hvis jeg IKKE hadde fortalt ham om Expert, da hadde jeg faktisk hatt en Wii nå.

 

EDIT: Denne karen nevnte også at han hadde en blogg, men jeg erget meg for mye til å få den med meg :blush: . Så, hvis du leser dette Hr. Karen-Som-Snappet-Wii-Rett-Foran-Nesen-Min, så kan du gjerne poste linken til bloggen din.. :p

Endret av Hawko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...