Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jeg fikk kjøpt WII samt Zelda, men jeg har et spørsmål. Skal WII Play følge med konsollen? Jeg fikk kun WII Sports med, og kjøpte Zelda ved siden av.

 

PS.: Stod 10 timer i kø (overnattet/kjedet meg) foran elkjøp.

 

 

 

 

Stygt gjort å selge wii videre for å tjene penger! :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk kjøpt WII samt Zelda, men jeg har et spørsmål. Skal WII Play følge med konsollen? Jeg fikk kun WII Sports med, og kjøpte Zelda ved siden av.

 

PS.: Stod 10 timer i kø (overnattet/kjedet meg) foran elkjøp.

 

 

 

 

Stygt gjort å selge wii videre for å tjene penger!  :ph34r:

7463136[/snapback]

 

Wii play følger ikke med nei, bare Wii Sports. Hva går Wii Play ut på?

Lenke til kommentar
Jeg fikk en wii nå for noen timer siden på EB games, har ikke pakket den opp enda så jeg håper jeg får tid til å teste den i kveld.

Uansett, må man ha en spesiell kontroller for å spille de gamle nes/snes/n64 spillene? Jeg så noen før meg i køen hadde kjøpt noe som lignet en gammel snes kontroller?...

7462714[/snapback]

http://www.infendo.com/2006/11/supported-w...trix-guide.html

 

Jeg ville holdt meg langt unna denne hvite classic-kontrolleren var jeg deg. Den virker ikke med GameCube-spill, så du må uansett punge ut for en GC-kontroller hvis du skal spille GC-spill.

 

La oss håpe GC-kontrolleren ikke går ut av produksjon da...

Lenke til kommentar
Jeg ville holdt meg langt unna denne hvite classic-kontrolleren var jeg deg. Den virker ikke med GameCube-spill, så du må uansett punge ut for en GC-kontroller hvis du skal spille GC-spill.

 

La oss håpe GC-kontrolleren ikke går ut av produksjon da...

7463420[/snapback]

 

Jeg skal kjøpe classic-kontrollern, fordi den er trådløs :)

250 kr er jo ikke dyrt. Skal jeg spille GC-spill, får jeg vel plugge i den gamle kontrollen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk min Wii i går, og kom hjem fra jobb kl 23.45 i går kveld. Kroppen hadde tusenvis av små fugler i seg, da jeg spent åpnet esken med en uskyldig liten tass som vet hvor den skal sette tenna henne på konkurentene. Men for meg snorret den blid og glad, godt den ennå ikke har sett PS2 en min.

 

Duften av plast og nytt produkt inflitrerer nesen min, og fuglene får den mat de trenger. Skjelvend og i stor spenning, tar jeg mitt sverd og skjold ut av plasten, i miniformat og det hele er de men de faller godt til ro i mine hender, summer nærmest som et Master Sword på vei inn i skallen til Ganon.

 

Etter litt kobling av kabler, setter jeg rompa ned fremfor TVen, slår på mitt lille vidunderbarn, og fuglene legger seg til ro, tiden er kommet, Wii is here.

 

Etter litt Wii Sport, og durabelige tap der, kler jeg plasten av et eventyr som skriker etter oppmerksomhet. Twilight princess dør etter å sette klørne i meg. Introen er nok, som om et shadow beast ut av twilight world blir jeg dratt inn i universet, jeg blir holdt fast, ingen Midna for å hjelpe meg, men det gjør ingen ting, jeg elsker å være fanget her.

 

Men så med ett, jeg titter opp, et annet monster, Jon Blund, har sneket seg opp og kastet sin magi over meg. Jeg må sove. Jeg legger mitt Master sword ned, og med et magisk poff er jeg tilbake i min egen, dystre, kjedelig verden. Og sengen har kalt meg inn på teppe. Til sengs med fienden kan man si.

 

Så i dag, dagen gryr, jeg er klar på nytt. Neida, jeg må jo på jobb. Så nå sitter jeg her, på arbeid og venter med lengsel på at klokken skal bli 23.00, så jeg kan ta min Renault Epona og ri til mitt tempel, rive sverdet ut av sitt vilested og igjen forsvinne i tid og rom, til et magisk sted med navnet Hyrule, og alle farene som gjemmer seg der.

Lenke til kommentar
De som kom 1-2 timer før butikken åpnet, hadde de en sjanse å komme hjem lykkelig med wii i hånden?

Var det mulig å kjøpe mer en 1 konsoll?

7464133[/snapback]

 

Kommer an på hvor. I Molde møtte modern opp to timer før og var nummer 18 av 30 i kø. Hun var i tvil om det i det hele tatt kom 30 før det åpna. Men det er jo lille Molde da, i resten av landet ble vel køa fyllt opp ganske raskt.

Lenke til kommentar
De som kom 1-2 timer før butikken åpnet, hadde de en sjanse å komme hjem lykkelig med wii i hånden?

Var det mulig å kjøpe mer en 1 konsoll?

7464133[/snapback]

Ikke i havet. :)

 

Bare en konsoll til hver.

7464141[/snapback]

 

Var på Smart Club, en time før åpning. Men fikk sikret meg 2 da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...