Gå til innhold

Den store øl-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cervisiam sin Pecanicher II ble sluppet på fredag.

Enda bedre enn den første, kan varmt anbefales, dog usikker på om den kommer på polet.

 

Kjøpt så mange nye Cervisiam det siste året som har vært en dårlig batch som senere har blitt trukket el.l. Hjelper jo meg lite når jeg kjøper på release og ønsker å smake de ganske kjapt...

Lenke til kommentar

Kjøpt så mange nye Cervisiam det siste året som har vært en dårlig batch som senere har blitt trukket el.l. Hjelper jo meg lite når jeg kjøper på release og ønsker å smake de ganske kjapt...

Ouff, det er synd.

Jeg kjøper faktisk ikke så mye Cervisiam på polet, men det er fordi jeg har Oculus puben på veien hjem fra jobb, så stikker gjerne innom der på veien om jeg er gira på å smake.

 

Har dog kjøpt de to juleølene de kom med nå da. Gleder meg til å teste.

Lenke til kommentar

Juleølene er allerede på polet, men av prinsipp kjøper jeg ingen før desember. Synes det ødelegger mye av sjarmen med juleølen hvis man strekker det utover en for lang periode.

 

Enig, burde ikke komme før i slutten av November.

Jeg har handlet litt, bare for og ''safe'' men sparer dem til nærmere jul.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Lar meg egentlig ikke binde til årstidene av øl lenger. Selve Juleølbegrepet har jo også sklidd veldig ut så nå kan et juleøl like gjerne være en NEIPA som trippelBock. Problemet er som nevnt at dersom man finner et godt juleøl, så kan man banne på at det er utsolgt til selve julen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...