Gå til innhold

Den store øl-tråden


Anbefalte innlegg

Noen bilder fra Storo, som i dag åpnet som +ØL-butikk med 547 sorter. :)

Et massivt steg fremover fra tidligere, og nå gjelder det å benytte seg av tilbudet slik at det vedlikeholdes eller endatil utvides.

 

Overblikk:

AIaZBWZ.jpg

 

Bakladet kjølevegg for IPA, hveteøl og lager:

9C99tIT.jpg

 

4 kjøleskap for Saison og Pale Ale.

Zz8QHrr.jpg

 

Stouts, porter, belgisk, m.m. står i hyllene på gulvet. Sur- og juleøl er plassert utenfor bildene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff rakk ikke Lusse Lelle salget fra Brekeriet idag, sov dårlig og glemte det. Når jeg ringte 13.00 var det sluttsolgt.

 

Vel da får jeg se etter andre kandidater.

 

Har endel juleøl i boden, heldigvis har de masse på bolaget.. så får handle litt mer når jeg får julepengene.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Hva er galt med Storo kontra andre lokasjoner i Oslo? Ligger rett ved Ring 3, enkelt å parkere der samt T-bane, trikk og buss i fleng. Skjønner ikke hvor dere mener det hadde vært så ekstremt mye bedre...

Lenke til kommentar

Hva er galt med Storo kontra andre lokasjoner i Oslo? Ligger rett ved Ring 3, enkelt å parkere der samt T-bane, trikk og buss i fleng. Skjønner ikke hvor dere mener det hadde vært så ekstremt mye bedre...

 

For min del ikke noe galt med Storo, tvert imot.

Det jeg reagerer mest på er at Vinmonopolet etter å ha brukt minst 4-5 år på leting etter nytt lokale til å åpne dedikert ølutsalg i Oslo, visstnok uten hell, plutselig snur om og går for å bygge om to av de eksisterende butikkene (Storo og Oslo City). Det kunne de fint gjort i 2013 og fortsatt letingen etter "bedre" lokaler..

 

Det har ikke hengt på greip at Oslo tilbys under halvparten av ølutvalget i LANGT mindre byer som Ålesund og Bodø. Jeg har ettertrykkelig gjort dette klart for Vinmonopolets distrikssjef, og han har selv erkjent at de har underlevert, uten at det har gjort noen forskjell.

Monopolismen i ett nøtteskall...

Lenke til kommentar

Hva er galt med Storo kontra andre lokasjoner i Oslo? Ligger rett ved Ring 3, enkelt å parkere der samt T-bane, trikk og buss i fleng. Skjønner ikke hvor dere mener det hadde vært så ekstremt mye bedre...

Vika hadde vært ideelt. Rett i sentrum. Massevis av transportmuligheter, lett å parkere. (Dvs. akkurat nå er det helt jævlig da de har revet ned hele kvartalet... :) ) Storo ligger jo langt utenfor sentrum. Kunne like gjerne hatt det i Lillestrøm.
Lenke til kommentar

Vika hadde vært ideelt. Rett i sentrum. Massevis av transportmuligheter, lett å parkere. (Dvs. akkurat nå er det helt jævlig da de har revet ned hele kvartalet... :) ) Storo ligger jo langt utenfor sentrum. Kunne like gjerne hatt det i Lillestrøm.

Like mange transportmuligheter ved Storo som ved det for lengst nedlagte i Vika. Tog, t-bane, trikk, flybuss og buss innen 5 minutter gange. ? Parkering i kjelleren.

Det ligger endatil i indre by, dog ikke i sentrum og på ingen som helst måte så «usentralt» til som Lillestrøm...

 

Oslo City er i såfall midt i sentrum, og ble også +ØL på torsdag. Løp og kjøp! ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3RYwwc

Vika hadde vært ideelt. Rett i sentrum. Massevis av transportmuligheter, lett å parkere. (Dvs. akkurat nå er det helt jævlig da de har revet ned hele kvartalet... :) ) Storo ligger jo langt utenfor sentrum. Kunne like gjerne hatt det i Lillestrøm.

Vika er jo et helvete å kjøre til i forhold til Storo.

Lenke til kommentar

Vika hadde vært ideelt. Rett i sentrum. Massevis av transportmuligheter, lett å parkere. (Dvs. akkurat nå er det helt jævlig da de har revet ned hele kvartalet... :) ) Storo ligger jo langt utenfor sentrum. Kunne like gjerne hatt det i Lillestrøm.

Vika? Nei, takk, Storo og Oslo City er gode plasseringer.

 

Det at Norges største by har to øl+ pol ser du på som negativt? 

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...