Gå til innhold

Den store øl-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant det! Har mye mørke øl og belgisk i kjelleren :D

 

 

Noen som handlet noe digg på spesial slippet i dag?

Westvleteren 12 ble jo sluppet.

Drøy pris men må vell ha meg en flaske i hvetfall.

 

Handler nok litt i morgen når det blir lagt ut i nettbutikken.

 

Utenom det som var avbildet så ble det de fatlagrede fra Ægir, Oslo, Qvart, To Øl, Against the Grain og Alvinne. Ellers så var det litt lyst snacks kastet inn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oslo City ble lansert som ØL+ pol i går, men tror dere de fikk all ølen fra spesialslippet nå, nei da....

Alt skal være så halvveis med Vinmonopolet i Oslo...

I xls file om slippet så står det at de skal få Westvleteren 12, men det gjorde de ikke, det samme gjelder flere av de andre også.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Oslo City ble lansert som ØL+ pol i går, men tror dere de fikk all ølen fra spesialslippet nå, nei da....

Alt skal være så halvveis med Vinmonopolet i Oslo...

I xls file om slippet så står det at de skal få Westvleteren 12, men det gjorde de ikke, det samme gjelder flere av de andre også.

 

Er ikke bare Oslo som er hallveis. Ved åpning av Kvadrat hadde de ikke fått inn Eclipse, så vi var nødt til å sette oss opp på liste for så å hente ut senere på dagen da de annkom

Lenke til kommentar

Oslo City ble lansert som ØL+ pol i går, men tror dere de fikk all ølen fra spesialslippet nå, nei da....

Alt skal være så halvveis med Vinmonopolet i Oslo...

I xls file om slippet så står det at de skal få Westvleteren 12, men det gjorde de ikke, det samme gjelder flere av de andre også.

Hvis du virkelig er interessert i å kjøpe Westvleteren til 200kr flasken så ville jeg anbefalt å stikke innom Vika polet. Hadde masse igjen der igår ettermiddag.
Lenke til kommentar

Hvis du virkelig er interessert i å kjøpe Westvleteren til 200kr flasken så ville jeg anbefalt å stikke innom Vika polet. Hadde masse igjen der igår ettermiddag.

Ja, jeg vet, og 1 flaske på Storo. 

Ikke så viktig for meg akkurat den, var mer frustrerende over at de aldri klarer å gjennomføre noe ordentlig, blir konsekvent halvveis.

Nå hadde de den gyllen muligheten til å lage litt blest rundt lanseringen av den ØL+ butikken på City og Storo, men dengang ei... 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nå skal jeg banne i kirka jeg: jeg drikker jo ikke alkohol, men jeg digger faktisk alkoholfri øl. 

 

Favoritten min er i grunnen San Miguel, men Erdinger funker også, selv om jeg synes den er hakket skarpere smak. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nå skal jeg banne i kirka jeg: jeg drikker jo ikke alkohol, men jeg digger faktisk alkoholfri øl. 

 

Favoritten min er i grunnen San Miguel, men Erdinger funker også, selv om jeg synes den er hakket skarpere smak. 

 

 

Det finnes værre ting å drikke enn alkoholfrie øl. Noen av de er faktisk ganske så innafor.

 

Personlige favoritter er Clausthaler Pale Lager, Nøgne Ø Inferial Stout og San Miguel 0. Alle er perfekte kjørepils i mi bok

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det finnes værre ting å drikke enn alkoholfrie øl. Noen av de er faktisk ganske så innafor.

 

Personlige favoritter er Clausthaler Pale Lager, Nøgne Ø Inferial Stout og San Miguel 0. Alle er perfekte kjørepils i mi bok

 

Den Nøgne må jeg prøve! Viste ikke at det merket også hadde alkoholfritt. 

 

Liker den vanlige Clausthaler, Pale lager synes jeg smakte ekkelt rett og slett. 

Lenke til kommentar

Oslo City ble lansert som ØL+ pol i går, men tror dere de fikk all ølen fra spesialslippet nå, nei da....

Alt skal være så halvveis med Vinmonopolet i Oslo...

I xls file om slippet så står det at de skal få Westvleteren 12, men det gjorde de ikke, det samme gjelder flere av de andre også.

Ja, jeg vet, og 1 flaske på Storo.

Ikke så viktig for meg akkurat den, var mer frustrerende over at de aldri klarer å gjennomføre noe ordentlig, blir konsekvent halvveis.

Nå hadde de den gyllen muligheten til å lage litt blest rundt lanseringen av den ØL+ butikken på City og Storo, men dengang ei...

Vinmonopolet gjør vanvittig slett jobb i Oslo. Utrolig frustrerende! :grumpy:

I snart 3 år har de etter sigende lett etter egnet lokale til dedikert ØL+-butikk, med null resultat. Nå virker de til å ha skrinlagt prosjektet, og skal bygge om Storo og Oslo City for at de skal trå til sammen med eksisterende Aker Brygge. Det store spørsmålet er om noen av de får de 5-600 ølsortene butikkene i Trondheim, Bergen, Sandnes, Ålesund, osv. har? Jeg tviler!

 

Storo og Oslo City skulle få ta del i septemberslippet, men selv der gikk Vinmonopolet halvhjertet ut ved å tilby null Eclipse. Får satse på at de kliner til når kjøleveggene er på plass og de offisielt er spesialbutikk for øl - november er sagt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...