Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var litt morsomt ja, tror det skjelver litt i beina til Obertan, men først og fremst det at han viser repertoaret sitt er positivt, Rene Meulensteen må være sjeleglad. Han føler nok presset, men har tro på han, selv om jeg enda ikke har sett et godt innlegg eller skudd. Kakuta virker også spennende, gleder meg til å se mer av han også.

Lenke til kommentar
Og slike ting så jeg ikke noe av fra Kakuta i dag. Og det gleder meg.

 

Det er jo stor forskjell på å spille på verdens største og beste klubb og Chelsea da... ;)

 

Ja selvfølgelig, Chelsea er noe for seg selv <3

 

Once a Chelsea fan, Always a Chelsea fan.

Once a Man Utd fan, Always Christiano Gay Homo Ronaldo Faen.

Ja, for jeg begynte ikke å holde med United før Ronaldo kom. :)

 

Dessuten hvis du hadde følgt med så spiller Ronaldo i Real Madrid nå.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Tok og slettet et par innlegg ved bruk av hel volley, hvor de ble klinket opp i krysset på papirkurven. Litt likt hvordan det ble scoret av Spurs mot Wigan i går. Jeg tror det var mål nr. 8, men hvem klarer å holde oversikten når det mesterlige laget scorer 9 mål, 8 i en omgang.

 

But i digress. Poenget er jo at folk må ta ballen og ikke mannen, en analogi folk her inne er overkvalifisert til å skjønne. De to innleggene gikk dessverre mer på mannen, hvor ballen var et helt annet sted. Hold dere for god til det, sats på fair play også i tråden og ha fokus på temaet som diskuteres.

 

Reaksjon gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Dette fordi vi ikke ønsker å kuppe tråd med diskusjon rundt moderering, like lite som vi ønsker at Alex Ferguson skal løpe inn på banen midt under en fotballkamp for å diskutere med dommeren.

 

Og det var jo fryktelig så mye fotballanalogi jeg skulle bruke. Beklager, ble revet med. I love you all :)

Lenke til kommentar
håper barca møter arsenal. tror det må være nesten bare chelsea fans som kan ha lyst til å se en ny barca chelsea kamp (som jeg kan forstå) men for resten av verden, håper jeg virkelig ikke det skjer

Hvorfor ikke? Chelsea/Barca-oppgjørene er jo alltid dramatiske, selv om de ikke nødvendigvis renner over av mål: Fra den smått legendariske 4-2-kampen på Stamford Bridge, via del Hornos

og denne
til Essiens
og Iniestas mål og påfølgende strafferabalder i fjor, har disse kampene på mange måter vært mer episke enn Liverpool-kampene våre.

 

Jeg vil gjerne støte på og forhåpentligvis knuse Barca igjen, men en slik kamp hører finalen i Madrid til - og ikke en åttendelsfinale.

Lenke til kommentar

I mangel av formann for CFC, spør jeg folket: Hva skal denne tråden hete når vi får vår egen kategori? Og hva slags ideer har mine kjære med-supportere om Chelsea-kategorien`

Jeg ser for meg spiller-tråder, en skade-tråd som en aktiv bruker kan redigere førsteposten på, kamptråder hvor vi før kampen diskuterer mulige formasjoner og taktikk (samt gjerne mimrer fra tidligere oppgjør mot samme lag?), under kampen diskuterer kampens gang, og diskuterer hendelser i kampen etter kampslutt (noe à la det en finner på chelseafc.no).

Hva skal så denne tråden hete?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...