Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Drogba er jo minst like god som Lamps på de nærmeste frisparkene (innenfor 20 meter). På straffer har jo ikke Lampard bommet på mange, mange år, så de kan han bare fortsette å ta for min del.

Ikkje misforstå. Eg synes fortsatt at Lampard er første prioritet på straffer. Drogba er god på frispark, men ikkje så god som Lampard etter min meining. Savner frisparkene til Alex frå over 30 meter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå begynner skadesituasjonen å bli litt kjip. Mot både City og Arsenal (sistnevnte til og med på Emirates) må vi klare oss uten A. Cole, Drogba, Lampard og Bosingwa. Bosingwa er greit siden Ivanovic er i toppform for tiden, men så lenge Zhirkov ikke har spilt hele sesongen er det kjipt å ha Ashley ute. Drogba er jo i sitt livs form for tiden, og Lampard har begynt å spille bra etter en litt kjedelig periode. Spesielt Cole og Drogba bekymrer meg.

Lenke til kommentar
Nå begynner skadesituasjonen å bli litt kjip. Mot både City og Arsenal (sistnevnte til og med på Emirates) må vi klare oss uten A. Cole, Drogba, Lampard og Bosingwa. Bosingwa er greit siden Ivanovic er i toppform for tiden, men så lenge Zhirkov ikke har spilt hele sesongen er det kjipt å ha Ashley ute. Drogba er jo i sitt livs form for tiden, og Lampard har begynt å spille bra etter en litt kjedelig periode. Spesielt Cole og Drogba bekymrer meg.

Drogba også no. Begynner å grue meg til Arsenal kampen.

Lenke til kommentar

Hvor lenge er disse spillerne skadet da?

Har fått med meg at Bosingwa er ute i 3mnd, Lampard 6 uker, men A.Cole og Drogba?

Forresten hva skjer med Matic??

 

--------Chech------

 

Belletti---Terry--Carva---Ivan???han klarer vel å spille venstresiden??Har vi ikke noen på reservelaget?

 

J.Cole----Ballack--Essien---Malouda/Kalou de begge hadde like mange mål og assist men Malouda spilte flere kamper..

 

-------------------Deco

 

-----------------Anelka

 

Hva med denne oppstillingen her??

Lenke til kommentar

Cole skada seg mot United. Vet ikke hvor lenge. Drogba er ute i rundt 3 uker han også.

Ivan - Terry - Ricky - Zhirkov

Ballack - Essien - Deco

Cole - Malouda

Anelka

 

Malouda og Deco kan evt. bytte plass.

 

Mot Wolves, altså. Wolves hjemme bør vi klare å slå selv om Zhirkov ikke er i kampform. Han spilte bra for Russland i helga. Forhåpentligvis er da Zhirkov i form til Arsenal-kampen. Heller han enn Ferreira/Iva på høyre.

Lenke til kommentar
Cole skada seg mot United. Vet ikke hvor lenge. Drogba er ute i rundt 3 uker han også.

Ivan - Terry - Ricky - Zhirkov

Ballack - Essien - Deco

Cole - Malouda

Anelka

 

Malouda og Deco kan evt. bytte plass.

 

Mot Wolves, altså. Wolves hjemme bør vi klare å slå selv om Zhirkov ikke er i kampform. Han spilte bra for Russland i helga. Forhåpentligvis er da Zhirkov i form til Arsenal-kampen. Heller han enn Ferreira/Iva på høyre.

4-3-2-1 (evt. 4-5-1) er greit i disse skadetider ja. Lurer på hvilke formasjon/spillere som blir brukt på Emirates. Merker jeg frykter den kampen litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...