Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Dette er en Chelsea-tråd

2. RBK hadde blitt rundspilt av samtlige lag og hadde vært heldige om de hadde kommet på en 3. i gruppen. Norsk fotball er enda skremmende langt bak - men jeg håper jeg tar feil neste sesong, om ikke RBK gjentar suksessen med å tape mot et off-season lag som kom på 5/6. i Aserbajdsjan.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Rosenborg og tippeligaen har sin egen tråd. Moderatorne kan godt flytte denne diskusjonen i sin rette eliment.

Det hele startet om Chelsea, rart at du skal leke moderator.

Hjelper pent lite om diskusjonen startet med Chelsea, når den utarter seg om Japansk hvalfangst.

Rosenborg i CL er ikke relevant her i tråden.

Og ingen leker moderator(derfor jeg sa''moderator kan godt flytte diskusjonen'')

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Skal Chelsea ha en "formann" også? Jeg ser de andre klubbene stemmer i det vide og det brede, men jeg kan ikke finne tråden for Chelsea. Ikke at vi er så mange som aktivt bruker denne tråden, men spesielt i det siste har nivået også i denne tråden gått betraktelig ned.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Skal Chelsea ha en "formann" også? Jeg ser de andre klubbene stemmer i det vide og det brede, men jeg kan ikke finne tråden for Chelsea. Ikke at vi er så mange som aktivt bruker denne tråden, men spesielt i det siste har nivået også i denne tråden gått betraktelig ned.

Du foretrekker et par innlegg på kampdag og ellers ingenting fremfor aktiv, opphetet diskusjon?

Lenke til kommentar
Skal Chelsea ha en "formann" også? Jeg ser de andre klubbene stemmer i det vide og det brede, men jeg kan ikke finne tråden for Chelsea. Ikke at vi er så mange som aktivt bruker denne tråden, men spesielt i det siste har nivået også i denne tråden gått betraktelig ned.

Du foretrekker et par innlegg på kampdag og ellers ingenting fremfor aktiv, opphetet diskusjon?

Neinei - diskusjonen rundt United var jo noe av det bedre som har skjedd her på lenge - men det var også noen få usaklige poster (både fra Chelseafans og andre) som ikke hører hjemme noen steder - og det er vel derfor det stemmes i de andre trådene?

 

Edit: Og jeg mener da naturligvis små korte innlegg som bare er ment for å provosere (ala: "fortjent") - ikke lengre innlegg med gode argumenter. At noen f. eks mener at Terry er et svin er helt greit, så lenge det argumenteres for det. Dog alt innen rimelighetens grenser.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Skal Chelsea ha en "formann" også? Jeg ser de andre klubbene stemmer i det vide og det brede, men jeg kan ikke finne tråden for Chelsea. Ikke at vi er så mange som aktivt bruker denne tråden, men spesielt i det siste har nivået også i denne tråden gått betraktelig ned.

Du foretrekker et par innlegg på kampdag og ellers ingenting fremfor aktiv, opphetet diskusjon?

Det tror jeg ikke. Diskusjonen i Manchester United-tråden (som er den jeg skriver og leser mest i) er for eksempel jevnt over god. Overraskende god, faktisk.

I Chelsea-tråden er det stort sett idioter, dessverre. Som nevnt et par ganger, jeg skammer meg faktisk. Vet ikke hva det kan være, men ja. Nivået her er veldig lavt.

Lenke til kommentar
Herr Brun, men Chelsea-tråden har jo deg og HeHauken. Synes at Chelsea-tråden er på vei oppover.

Herlig sarkasme. Jeg har ikke sagt at jeg er perfekt jeg heller, langt derifra, men det handler som sagt om å argumentere for sine påstander. Det kan ikke sies om alle "provosere"-innleggene - og det var de jeg vil bli kvitt. At vi krangler som bare pokker med fans fra andre lag, ser jeg bare på som positivt.

 

Om du mot formodning mener det, må jeg beklage.

 

I Chelsea-tråden er det stort sett idioter, dessverre.

Nå er jeg spent.

Han mener naturligvis ikke deg, vår alles favoritttrønder. Kunne du forresten tenke deg å være "formann" i denne tråden og sørge for at vi som ikke har den rolige trøndersjela ikke bikker over/skriver tullete innlegg med enstavelsesord?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...