Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neste veke er det kamp mot Blackburn, som bør gå rimelig greit. Veka etter er det kamp mot City. Ein motstander som har vist seg verdig til å nå toppen av Premier League. Nokre tanker rundt denne kampen?

En sannhet med modifikasjoner: Vi møter Blackburn allerede til onsdag i Carling Cup-en og Manchester City neste helg - dvs. til lørdag.

Lenke til kommentar
Nei, tenker ikkje på nokon spesielle. Arsenal hadde ein dårlig dag på jobben, det veit me alle.

Joda, men om en også tar i betraktning at Chelsea har hatt et ufattelig godt tak på City, tror jeg det blir en grei seier. Skal Chelsea vinne PL, skal vi slå City.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Nei, tenker ikkje på nokon spesielle. Arsenal hadde ein dårlig dag på jobben, det veit me alle.

Joda, men om en også tar i betraktning at Chelsea har hatt et ufattelig godt tak på City, tror jeg det blir en grei seier. Skal Chelsea vinne PL, skal vi slå City.

Ufattelig gått tak før City handla så mye spillere, jeg tror dere kommer til å slite. Men vi får vente å se. :)

Lenke til kommentar

Joda, men om en også tar i betraktning at Chelsea har hatt et ufattelig godt tak på City, tror jeg det blir en grei seier. Skal Chelsea vinne PL, skal vi slå City.

Ufattelig gått tak før City handla så mye spillere, jeg tror dere kommer til å slite. Men vi får vente å se. :)

Bare fordi United slet hjemme mot dem? City har hatt penger en stund nå, uten at det har hatt en effekt. Joda, de spiller mye uavgjort for tiden, men så har de jo bare møtt drittlag, Villa og et Liverpool ute av form.

 

Litt statistikk:

City hjemme mot Chelsea: 7 - 6 - 15

Siste 5 kamper innbyrdes:

 

Chelsea - City 1 - 0

City - Chelsea 1 - 3

City - Chelsea 0 - 2

Chelsea - 6 - 0

City - Chelsea 0 - 1

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Joda, men om en også tar i betraktning at Chelsea har hatt et ufattelig godt tak på City, tror jeg det blir en grei seier. Skal Chelsea vinne PL, skal vi slå City.

Ufattelig gått tak før City handla så mye spillere, jeg tror dere kommer til å slite. Men vi får vente å se. :)

Bare fordi United slet hjemme mot dem? City har hatt penger en stund nå, uten at det har hatt en effekt. Joda, de spiller mye uavgjort for tiden, men så har de jo bare møtt drittlag, Villa og et Liverpool ute av form.

 

Litt statistikk:

City hjemme mot Chelsea: 7 - 6 - 15

Siste 5 kamper innbyrdes:

 

Chelsea - City 1 - 0

City - Chelsea 1 - 3

City - Chelsea 0 - 2

Chelsea - 6 - 0

City - Chelsea 0 - 1

Kan jo være en faktor det. Men pass deg for den sterke troen du har, den kan fort komme å bite deg i rævva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...