Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I mangel av formann for CFC, spør jeg folket: Hva skal denne tråden hete når vi får vår egen kategori? Og hva slags ideer har mine kjære med-supportere om Chelsea-kategorien`

Jeg ser for meg spiller-tråder, en skade-tråd som en aktiv bruker kan redigere førsteposten på, kamptråder hvor vi før kampen diskuterer mulige formasjoner og taktikk (samt gjerne mimrer fra tidligere oppgjør mot samme lag?), under kampen diskuterer kampens gang, og diskuterer hendelser i kampen etter kampslutt (noe à la det en finner på chelseafc.no).

Hva skal så denne tråden hete?

1. Formann: Du er aktiv, og har mange gode og informative poster. Melder du deg?

2. Navn er alltid vanskelig. Hva med noe ala den britiske supportergruppen, med et slagord: "True Blue - The pride of London?" Eventuelt "Chelsea FC - True Blue?". Eller enkelt og greit: "Chelsea FC".

3. Ideene er veldig gode:

- Kamptråder med statistikk, formasjoner osv er alltid interessant.

- Skadetråd er et must, med en aktiv bruker som oppdaterer tråden gjevnlig.

 

Ellers så er jo tråden for Silly Season aktuell når den tid kommer, og eventuelt en diskusjonstråd hvor det snakkes om ønsker og spillere som godt kan dra. En kamptråd for de av oss som reiser på kamper, med tips til alt fra puber som er verdt et besøk, til enkel info om ulike metoder en kan komme seg til stadion.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
Usikker på om jeg har lyst til å være formann, for å være helt ærlig. Må tenke på det.

Du har iallefall min stemme ved et eventuelt valg. Er det noen som har lyst til å ta på seg et slikt ansvar? Mutu, noen andre?

 

Jeg kan godt være selv, men passer ikke i den rollen - da jeg bla. fort kan bli overivrig i diskusjoner.

Lenke til kommentar
Usikker på om jeg har lyst til å være formann, for å være helt ærlig. Må tenke på det.

Du har iallefall min stemme ved et eventuelt valg. Er det noen som har lyst til å ta på seg et slikt ansvar? Mutu, noen andre?

 

Jeg kan godt være selv, men passer ikke i den rollen - da jeg bla. fort kan bli overivrig i diskusjoner.

Eg kan godt tenke meg å være formann... Me bør ha eit valg.

Endret av Mutu
Lenke til kommentar
Trenger vi egentlig noen kategori?

 

Det er vel strengt tatt kun Manchester United og Liverpool som trenger kategorier og formenn som kan rive litt i ørene på folk.

Det er jo forsåvidt et interessant spørsmål. På den ene siden trenger de det pga av noen trollere (skal sies at denne tråden har sine den også, men i langt mindre grad), på den andre siden blir jo ikke vi regnet som en toppklubb uansett... :whistle:

 

Edit: Når det er sagt tror jeg det kan være interessant med en egen kategori. Flott at du vil være Mutu - Treblad og Herr Brun (om de vil) er også andre sterke kandidater. Kamptråder med statistikk, transfertråd, hjelpetråd med egne erfaringer og tips o.l, vil være et flott initiativ til å brukerne til å bli mer aktiv i fotball-delen, også for Chelsea.

 

Edit2:

 

Hva tror folk om dagens kamp? Jeg tror den vil bli tøff, men Terry har sagt at det ikke skulle spares på kruttet selv om Chelsea var videre. Her er laget:

 

......................Cech....................

Ivanovic...Carvalho..Terry...Zhirkov

......................Mikel....................

................Ballack..Malouda..........

.......................Deco...................

...............Anelka......Drogba........

 

Benken:

Turnbull, Ashley Cole, Essien, Joe Cole, Kalou, Alex, Belletti.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Hadde eg vært Ancelotti hadde eg spart fleire av nøkkelspelarane med tanke på Arsenal kampen på søndag. På ein annen side er det morsomt å sjå at Zhirkov får sjansen på venstrebacken. Lagoppstillingen på søndag tipper eg blir noko ala dette:

 

---------------- Cech-------------------

--Ivanovic--Carvahlo--Terry--Cole--

----------------Essien------------------

--Ballack--------------------Malouda--

----------------Deco--------------------

--Anelka----------------------Drogba--

Lenke til kommentar
Morsomt at et par av dere faktisk var sikker på at Drogba var ute til Arsenal kampen og brukte det som argument når Arsenal supporterne klagde over skadene de fikk nå i det siste. Også var noen av oss veldig veldig sikker på at Drogba skulle være tilbake. Og det er han jo. Typisk.

Hva er det du vil frem til? Han brakk 3 ribbein etter voldtekten fra Evans, og var ute mot Wolves. At han er tilbake synes jeg er positivt. Jeg sa han var usikker.

 

Når det er sagt har Arsenal et større skadeproblem.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...