Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Kan jo være en faktor det. Men pass deg for den sterke troen du har, den kan fort komme å bite deg i rævva.

Jeg sa jeg tror vi slår dem. Som Herr Brun er inne på er det ikke snakk om å si at vi vil gjøre det. City spiller mye uavgjort, men en skal ikke undervurdere statistikker når det kommer til hvilke lag en har godt tak på og hvilke lag en sliter mot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jo være en faktor det. Men pass deg for den sterke troen du har, den kan fort komme å bite deg i rævva.

Jeg sa jeg tror vi slår dem. Som Herr Brun er inne på er det ikke snakk om å si at vi vil gjøre det. City spiller mye uavgjort, men en skal ikke undervurdere statistikker når det kommer til hvilke lag en har godt tak på og hvilke lag en sliter mot.

I det forrige innlegget ditt virka det som om du hadde kjempe troa. Men for guds skyld det er lov å ha trua. :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal dere slite mer med Mourinho som trener enn SAF?

Godt spørsmål. Grunnen til at jeg ikke vil ha ham til England er ikke at det blir vanskeligere for oss (SAF er en av verdens aller beste managere), men at jeg ikke ønsker at han skal trene en konkurrent av "sentimentale" årsaker. Han kan få lov til å trene et bunnlag da, men det kommer han nok ikke til å gjøre uansett.

Lenke til kommentar
Blir en spennede kamp ikveld.

Money vs Money

Rubler vs Oil

Afrikanske Drogba vs Afrikanske Adebayor

- Kjedelige uavgjort-City vs. et Chelsea som sjeldent forlater banen uten å score.

- City som ikke vinner trofeer selv om de bruker penger vs. et Chelsea som i aller høyeste grad har gjort det selv om de har trappet ned pengebruken.

 

osvosv...

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...