Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.chelseafc.no/nyheter/1-siste/12...re-maneder.html

 

Faen. Bosingwa ute i tre måneder. Enda godt Ivanovic gjør det såpass bra som han gjør det for tida. Bos skal få slåss om plassen sin igjen når han er frisk, gitt. Og så har vi jo både Belletti og Ferreira i tilfelle ulfelle.

Synd, men Ivanovic storspiller for tiden. Foretrekker dog en mer offensiv back i forhold til formasjonen, så kanskje Belletti/Ferreira får prøve seg de også. Ferreira har faktisk kommet seg enormt i det siste. Noe som er imponerende med tanke på hans tidligere "bragder" på backen.

Endret av HeHauken
Lenke til kommentar
http://www.chelseafc.no/nyheter/1-siste/12...re-maneder.html

 

Faen. Bosingwa ute i tre måneder. Enda godt Ivanovic gjør det såpass bra som han gjør det for tida. Bos skal få slåss om plassen sin igjen når han er frisk, gitt. Og så har vi jo både Belletti og Ferreira i tilfelle ulfelle.

Synd, men Ivanovic storspiller for tiden. Foretrekker dog en mer offensiv back i forhold til formasjonen, så kanskje Belletti/Ferreira får prøve seg de også. Ferreira har faktisk kommet seg enormt i det siste. Noe som er imponerende med tanke på hans tidligere "bragder" på backen.

Kjipt at Bosingwa er borte så lenge, liker Ivan, men vil heller ha brukt Belletti enn Ferreira..

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at du skriver lite, men sjeldent. Du skrev ditt første innlegg i denne tråden i 2006. Da er ikke 209 innlegg så veldig mye.

 

Misforstå meg rett her. Jeg savner at du skriver oftere, fordi du er med på å holde seriøsiteten på debatten oppe. Etter United så var det veldig mye tull og usakligheter her, både fra United-fans og Chelsea-fans. Og mellom kampene så er diskusjonen stort sett preget av at et troll fra et annet lag kommer og sier noe à la "håper dere skammer dere over å ha Drogba på laget", "Drogba er en usportslig kuk", "Drogba er en dritt" o.l., og Chelsea-supporterne svarer. Ingen av sidene klarer å holde seg seriøse da heller. Når debatten for en gangs skyld ikke er whining fra andre lag etter kamp eller Drogba-diskusjon, så er det en ape som har forvilla seg inn og klager på at Chelsea er historieløs, eller at Chelsea har kjøpt seg til suksess, eller lignende. Også da er det bare oppgulp som kommer.

 

Jeg savner diskusjon à la det en finner i United-tråden. De har sikkert slike aper der også, men de drukner i diskusjon om spillere, rykter, ungdomsakademi, taktikk o.l. Det hender folk glimter til med slikt her også, men det er relativt sett lite.

 

Ikke at jeg er så flink til å starte nye, gode diskusjoner, jeg er ikke den mest fottbalfaglig sterke debattanten på forumet, men jeg mener folk heller bør holde kjeft enn å mate trollene og spy eder og galle i tråden, bare.

Lenke til kommentar
Syns det virkar litt tynt å skylde på beinplassen for ein lyskestrekk, men ein kan vel aldri vite. Synd for Chelsea uansett om han blir ute såpass lenge. Kven vil vere det beste alternativet i hans posisjon?

Beste erstatter vil være Deco. Han er kreativ og har eit godt overblikk. Trur han vil være det nærmeste me kommer til å erstatte Lampard.

 

Enten Deco eller trekke Joe Cole inn i Lampards sin posisjon og bruke Kalou ute på kanten, men Deco er vel det sikreste valget vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Lampard er skada, og skylder på dårlig plass på flyet.

Vet ikke om jeg skal gråte eller le.

Edit: Han er visst ute i seks Chelsea-kamper. Gråte.

Utrolig synd. Visste jeg ikke kom til å se han mot Wolves, men seks kamper er mye.

 

Synes som nevnt at J. Cole kunne vært et godt alternativ - men det hadde også gått an å bruke Ballack i den frie offensive rollen, med J. Cole på kanten. Deco kan også fungere, men jeg har mer troen på de to andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...