Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Emerson kan gjerne starte kampene nå framover, haddw en god kamp idag.

 

Så jækla mye ballbesittelse til ingen nytte, og alt MÅ ikke gjennom Jorginho, vi har verdens beste defensive midtbane spiller i Kante, hvor blir han brukt..? Sarri fotball involverer ikke spissen i det hele tatt. Og for guds skyld kan David Luiz slutte å spille nå.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+3165

50057647_2012816475467473_88273608093246

 

Kan like greit kvitte oss med halve stallen på dette tidspunktet, tredje manageren som ikke greier å motivere denne gjengen.
Men det blir vel som 2 ganger tidligere, manageren får hele skylden. 

Lenke til kommentar

Gått lei av Sarri nå, ingen endringer, samme forutsigbar taktikk, dårlig flyt og spillerne blir bare dårligere og dårligere. Fyren endrer faen ikke på laget! At Odoi ikke får spilletid, Luiz som har klippekort. Kante som boks til boks spiller, mye som må ryddes oppi her.

 

Gå tilbake til 4231!

Kontrakten til disse spillerne går ut 2019:

Robert Green, Caballero, Cahill, Higuain, Luiz, Kovacic og Giroud. bare å si takk og farvel til disse spillerne.

 

Kontrakten som går ut 2020:

Hazard, Willian, Pedro, Odoi og Ginkel, her MÅ vi fornye kontrakten til Odoi og Hazard. Pedro kan vi godt selge til sommeren, aldri likt han, Willian kan vi gjerne forlenge med 1 år til. Ginkel er stort sett skadet, så bare å kvitte seg med han.

 

Andre spillere som vi kan selges:

Alonso, Drinkwater, Rahman, Miazga, Kenedy, Moses, Morata, Batsman.

 

Så 17 spillere jeg vil ha ut av klubben :thumbs: , liten sjanse for at det skjer. Zouma og Bakayoko har vi også i laget. Zouma kan vi godt beholde, Bakayoko har jeg ikke følgt med på hvordan han gjør det i Milan, men er snakk om at de vil kjøpe han.

 

Her løser vi opp en del lønninger og noen kroner bør vi få tilbake for disse spillerne.

 

Inn:

Rabiot sin kontrakt går ut i år, og vi burde prøve oss på han, ser for meg han i tospann med Kante.

Pulisic blir spennende, bare 20 år, kjør på med Blackman som 2 andre keeper. Engelsk og HG.

 

 

Laget:

Keepa

Azpi Christensen, Rudiger ..NY..

Kante (Rabiot)

Pulisic Hazard Odoi

NY

B laget:

Blackman

Zappa Zouma Ampadu Emerson

RLC Jorginho

Willian Barkley Musonda

T. Abraham

Spillere som hadde vært morro å se i Chelsea: Luka Jovic og Grimaldo. Begge er Benfica spillere. Savic er også en spennende spiller.

 

Tror jeg må gå å spille FM nå.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Mye misnøye med Sarri nå.

 

 

Dere kan ta Rabiot, så overtar vi Kante :ph34r:

 

Trist å se verdens beste defensive midtbanespiller spille indreløper

 

Ja, det er ganske oppsiktsvekkende at Sarri ikke viker en tomme fra systemet sitt nå som det ikke har fungert på lenge. En spiller som har vunnet 2x Premier League og VM i den posisjonen og vært kanskje den viktigste brikken i de lagene spiller ute av posisjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Mulig det bare var en misforståelse, men som Kepa selv sier, så det ikke bra ut.

Vett ikke helt om jeg kjøper det heller, i en periode hvor spillerne generelt har vært jævlig vanskelige å motivere.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...