Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ryktes om at Kovacic blir klar i løpet av dagen også, lån med mulighet for kjøp.

Courtois ser også ut til å gå andre veien for 35M euro, bilde fra medical:

ib960t2nkue11.jpg

Lenke til kommentar

Kepa

Azpi Rudiger Chris Emerson

Kova Kante Jorginho

Willian Morata Hazard

 

Willy

Zappa Luiz Cahill Alonso

Barkley Baka Cesc

Pedro Giroud Odoi

 

Zouma, Drinkwater, Ampadu, Loftus. Vil gjerne beholde Zouma, så kan vi heller selge Cahill. Brukbart lag dette, tipper vi klarer en 4 plass i år!

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Latterlig dømming begge veier, og vi utretter ufattelig lite i forhold til at vi har ballen 80% av tiden (Jorginho hadde nesten ballen like mye som hele Newcastle til sammen).

 

Uansett, 3 poeng for første gang siden 2011 på St. James Park?



En god start på sesongen, programmet har riktignok vært på den enklere siden.

 

Skal spille 2 ganger mot Liverpool i løpet av 3 dager i slutten av denne måneden, får vel litt mer indikasjon på status etter det. 



Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det målet Hazard scoret mot Liverpool i helgen var IMO på et høyere nivå enn det han scoret i Ligacupen. Forskjellen er at det i helgen var en Sarriball-scoring der den forrige var en stor individuell prestasjon. 

 

Nesten utrolig hvor gode Chelsea har blitt på bare to måneder under Sarri, og en sånn som Ross Barkley ser jo faktisk åpenbart mye mer fit ut, på rekordtid. Og med tanke på hvem som spiller midtstopper på laget for tiden, så er jeg egentlig imponert over den defensive organiseringen også... Sarri har brukt to måneder på å gjøre Chelsea langt bedre enn United noen gang har vært under Mourinho, som har fått snart to og et halvt år på seg. Jeg tar av meg hatten for det, og håper Chelsea vinner ligaen til slutt. 

 

Og ang. stjernespilleren deres. Mange som påstås å være bedre enn Hazard, men det er bare Aguero som har vært på nivå med han de siste 7-8 sesongene. Etter mitt syn ligaens beste fotballspiller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Null CL gjorde susen for Conte i hans første sesong. Og Chelsea er virkelig ikke så dårlige som man kunne få inntrykk av forrige sesong, de har en stamme som fortsatt er god og den midtbanen de har er knallgod. Jorginho og Kante er kruttgode spillere.

Null CL og EL .

 

Kan vel diskuteres om å ha EL kamper på torsdag er så mye bedre enn CL på tirsdag/onsdag. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...