Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3RYwwc

Er likevel helt utrolig at Cesc lar den trille og at Dave totalt bommer på klareringen. Vi har knapt gjort feil hele kampen for så å prestere å gjøre tre graverende personlige feil i løpet av få sekunder...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huddersfield på Anfield og Old Trafford-takter av Chelsea i dag. Møter såvidt opp, ser nesten ut som de ikke prøver og ingen taktiske endringer før helt mot slutten. Rart at Conte venter så lenge med byttene, og hvorfor i all verden gikk ikke Pedro ut først?

 

Citys taktikk er jo rimelig enkel, de står høyt for å tvinge Chelsea til å slå langt. Og det funker jævlig dårlig på Pedro og Hazard. Giroud burde kommet inn etter City-målet.

 

Conte er jo en taktiker av rang, og har sikkert sine grunner, men i dag virket det nesten som han var bare var trasig. Hvorfor parkere helt når de eneste lagene med resultat mot City denne sesongen faktisk har angrepet dem?

 

Men men, jeg klager ikke som United-fan. Vinner vi i morgen kveld er Chelsea så og si hekta av.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det der var rare greier....

 

Er det ut med conte kampanje på gang?

Ser ut som streiken er i gang ja.

Burde fått trekk i lønn hele gjengen, vil sammenligne det med at jeg kom på jobb, tok meg en kaffe og satt meg i sofakroken for resten av dagen.

Edit: Og jeg får ikke betalt 100 000++ pund i uka.  

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...