Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

600-650 mill for en 30åring, lat, småfeit. Nei takk. Icardi hadde vært no, når vi først er inne på argentiske spisser.

 

Nå som Ronaldo har dratt til Juve, kan vi prøve oss på Douglas Costa!

 

TC

Azpi Chris Rudiger Emerson

Kante Bakayoko

Willian Hazard Douglas

Morata

 

En HG keeper

Moses Cahill Zouma Alonso

Cesc Drinkwater

Pedro RLC Barkley

Giroud

 

Hadde likt om vi kunne kvitte oss med Cesc og Drinkwater og henta en ny midtbanekriger sammen med Kante. Men først og fremst så må klubben avklare dette pisset med trenersituasjonen.

 

 

Endret av Countryman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå rapporterer til og med BBC at dobbel-avtalen med Napoli for Sarri og Jorginho er done deal.

Hele greia med å miste Conte er bare trist, hadde han bare fått backingen han ba om...

Lenke til kommentar

Virker som Conte har fått sparken.

 

 

Cesc Fàbregas Soler (@cesc4official) Tweetet: Thank you Mister for another Premier League title and FA Cup. It wasn’t easy for me to convince you in the beginning but in the end I hope I did you proud! Good luck for the future. #CFC

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

For et sirkus av en klubb. Hvorfor venta de så lenge?

8 millioner euro utkjøpsklausul på Sarri som styret nektet å betale, ettersom Napoli hadde funnet en erstatter allerede, eller noe sånn (meldt meg litt ut).

 

Til syvende og sist endte det opp med at vi betaler de 8 millionene i prisen for Jorginho . 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tenkte mest på Conte. Var de så usikre på å få Sarri eller en annen trener at de ventet med å sparke Conte?

 

Må ha vært en eller annen klausul i Contes kontrakt? Det er jo helt merkelig å la han såvidt begynne pre-season før han sparkes.

De har en kontrakt med Conte, så hvorfor ikke bare holde på han til en erstatter er klar / kanskje han slutter selv (slipper utbetaling).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tipper Sarri ryker innen 2 sesonger. Kaosklubb som spytter penger i alle retninger og har null stabilitet. 

Skal ikke si meg veldig uenig, men nå har iallefall styret fått seg en manager som ikke bryr seg om hva de henter (og heller utnytter det han får).

Edit: Manager blir egentlig feil begrep å bruke om Sarri, han er mer en klassisk trener.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er vel det Chelsea har lett etter hele veien? En trener og ikke en manager. Skjønner meg mindre og mindre på de som styrer skuta i Chelsea. Om det var en klassisk trener de ville ha så gir jo de siste 6-7 managervalgene 0 mening? Please enlighten me.

Tror ingen utenom styret kan gi deg den "enlightmenten" .

 

Jeg er selv minst like forvirret, tafatt opplegg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...