Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gjort slik at blu ray spillern kan spille am. dvd men kan den spille am. blu ray nå også?

 

Nei det er ikke sikkert, er en del Blu-Ray spillere som kan gjøres sonefri på dvd delen, men ikke på BR delen, men det spørs jo litt på hvilken spiller du har, ellers så har Oppo noen fine spillere som er sonefrie på begge deler, men de er dog ikke billige.

Lenke til kommentar

 

 

Nå går Pixars nye film "Coco" på kinoer verden over, mens vi må vente helt til februar. Hvordan er dette tillatt?

Kommer nok på Blu-ray før den kommer på kino i Norge så en kan laste ned i bedre kvalitet

 

Nei, det gjør den nok ikke. Vil tippe den kommer tidlig april.

 

Har lastet ned mange filmer som fortsatt går på norske kinoer og tviler på at denne blir ett unntak

Lenke til kommentar

Heropage-980x560_81.jpg

 

En sjeldent brutal actionfilm med flere av de absolutt feteste actionscenene jeg har sett. Og selv om teknikkene den bruker i actionscenene stort sett er brukt tusen ganger før, har de aldri blitt brukt på en så god og oppfinnsom måte som her. Regissør Byung-gil Jung har ikke bare laget en ekstremt fet film og årets desidert beste, men han har akkurat tatt action til et helt nytt nivå i form av koreografi, innovativitet, utførelse og voldsbruk, med et kameraarbeid av Jung-hun Park som ikke ligner grisen. Lekkert!

 

Ultrabrutal film som får bl.a John Wick I & II til å fremstå som barnefilmer.

 

 

Åpningsscenen er faen meg noe av det råeste jeg har sett, og jeg har akkurat brukt den siste timen på å se de syv første minuttene på repeat.

 

Byung-gil Jung har brukt tiden godt siden den ålreite Confession of Murder.

Endret av """
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...