Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Valhalla Rising falt ikke veldig godt i smak den første gangen jeg så den, men den andre gangen satt den som et skikkelig godt skudd. Rett og slett en herlig opplevelse!

Enig der, men nå ble man jo møtt av et DVD cover som lovet at blodet skulle flyte, en haug med illsinte og gærne vikinger i full rustning som flokka seg rundt en blodig Mads Mikkelsen osv. Kan vel si at det ikke var den beste måte å promotere filmen på. 

Men joa tok et par runder her og før filmen satt, men da satt den og.

Herlig apokalyptisk, stygg/vakker stemning og flott bruk av musikk og farger. Nærmeste filmen jeg kan komme på som ligner er vel Kinski/Herzog mesterverket Aguirre, Der Zorn Gottes (1972). Men har full forståelse for at den er en hit eller miss.

Legger ved et av mange flotte klipp fra filmen:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Dragon Lord 4.5/6 , Jackie vs tyver som vil stjele kinesiske kulturskatter.......syns fjærball-scenen ble litt langtekkelig.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Jeg er sjeleglad for mer Star Wars! Hadde ikke gjort meg noe med en TV-serie også. Tror SW kunne utnyttet et annet format enn film også. Få litt bedre karakterutvikling og en dypere story.

 

Du har jo både Star Wars: Clone Wars og Star Wars Rebels. Ja de er animerte, men jeg liker begge seriene veldig godt. 

 

Ble ganske stoka av teasertraileren til Rogue One, men de kjører på med en kvinnelig hovedrolle her og? Kult!

Endret av Tomeito
Lenke til kommentar

 

Jeg er sjeleglad for mer Star Wars! Hadde ikke gjort meg noe med en TV-serie også. Tror SW kunne utnyttet et annet format enn film også. Få litt bedre karakterutvikling og en dypere story.

 

Du har jo både Star Wars: Clone Wars og Star Wars Rebels. Ja de er animerte, men jeg liker begge seriene veldig godt. 

 

 

Har bevisst unngått de da jeg ikke er sånn super-fan av animerte serier. Får vel gi de en sjanse etterhvert! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...