Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

 

Man kan ikke dømme en film uten å ha sett hele...

Jo, det synes jeg man kan. Trenger ikke å ha sett noenting av visse filmer, for å vite at de er dårlige/ikke noe for meg.

 

 

Det er sant, men det kommer an på hvor grundig man vil være i dommen. Jeg kan ofte se bare utfra coveret hvorvidt jeg vil like en film eller ikke, og det er greit nok som en pekepinn for meg selv, men hvis jeg skal komme med noen vurdering av filmen til andre så burde jeg ha sett hele. Ikke minst er det en del filmer som bruker altfor lang tid på å bygge seg opp, men så tar seg opp mot slutten når alle brikkene er på plass og plottet kan begynne å utspille seg. I så fall vil man kanskje få et langt bedre inntrykk av filmen om man ser hele.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Dum og dummere to , 3/6...litt humring her og der men det holder ikke helt mål spør du meg (men kan ikke klandre Carrey og Daniels , de syns sikkert det var morro å mimre mht rollefigurene)

 

Grudge Match 2/6 , gjesp...skal dette være en komedie ??

 

NIght Moves 4/6 , miljøvernere tar loven i egne hender......grei nok forsåvidt.  

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Bronson var ei ujevn og lite imponerende opplevelse, og rimelig sikker på at dersom jeg så den igjen ville den falt ned til 4/10 eller verre. Den klart svakeste av filmene jeg har sett av Refn.

Holder Valhalla Rising som en til nå foreløbig vinner, like foran Drive, ikke at den er no dårligere men Mads Mikkelsen var en langt større badass enn Gosling. Uansett to flotte filmer og håper inderlig at The Neon Demon kan leve opp til forventningene. 

Endret av FrankZito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...