Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Det som er interessant med neste års Star Trek-film er at den har en undertittel som knytter gramatisk sett med tittelen. Star Trek: Into Darkness. Vet ikke helt hva jeg synes om det, men det passer slik de knytter det sammen på posteren. En annen ting jeg har stusset over er hvilken by som skal portretteres. Jorden var veldig sentral i forrige film, så jeg skulle gjerne se litt mer av andre verdener. Har ikke lest meg så mye om rykter for fremtidige handlinger og sted for denne filmen, men håper på å utvide den nye horisonten med nye steder. Den heter tross alt "Into Darkness".

 

Men jeg ser at de har 30 St Mary Axe i bakgrunnen, en skyskraper fra London. Skal dette være en futuristisk London?

30_st_mary_axe_03.jpg

Hvis de ønsket å vise det, så er det en tilfeldig bygning i bildet (i motsetning til Tower Bridge eller Big Ben som hadde vært bedre, hvis de ønsket å vise det). Får håpe det skal bare vise en tilfeldig skyskraper fra en fjern by for å fylle ut plakaten og at de bare brukte 30 St Mary Axe.

 

Ellers liker jeg godt posteren. Har hørt mange kommentere på at den blir for Christopher Nolan, men jeg ble ikke så plaget av det.

 

 

 

Og jeg håper virkelig Man of Steel gir Superman tilbake den berømmelsen han fortjener. Det er noe som jeg ikke har noe i mot å få en reboot av. Jeg vet at Zack Snyder kan være uforutsigbart, men det virket ikke som om teaseren hadde altfor store Snyder-tendenser. (I form av å CGIe opp bildet, slowmotion og meget saturated bilder).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Melket Smallville en god del i slutten, kunne avsluttet den for flere sesonger siden.

 

Angående Star Trek så fikk jeg nettopp sett Charlie Sheen Roast, da MacFarlane beskrev Shatner som “The guy who played Captain Kirk on Star Trek before it looked like a bunch of gay guys working in a MAC store''

 

Refererte nok til de nye filmene :D

Lenke til kommentar

Synd det ikke er klippekort på kinoen her i byen, prøver å få med meg så mange (interessante) filmer som mulig der.

 

Der sier du noe. Burde virkelig vært klippekort som gjorde det billigere for de som ønsker å se mange filmer. Eller sesongkort. Noen som vet om Oslokino har noe slikt?

Lenke til kommentar

Enda bruker de disse forferdelige hornlydene. Oh well, fortsatt Star Trek :D

 

Haha, stemningsfulle horn ja. Bare jeg som føler at den typen lyd brukes i mange trailere nå til dags?

 

http://ryanpitts.com...inceptionator/#

edit: Javisst. Mange filmer som nevnes her

http://www.theshiznit.co.uk/feature/trailer-trend-rise-of-the-braaahhms.php

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Jeg tror Benedict Cumberbatch spiller Joachim i Star Trek: Into Darkness, mens Peter Weller spiller Khan. Cumberbatch sin karakter ser ikke ut som Khan, og vi har enda ikke sett et eneste bilde av Weller (a.k.a. Mr. RoboCop) i filmen. Kan hende at Cumberbatch spiller Khan, men det tviler jeg på, og det kan svare på hvorfor det går så himmla mye rykter rundt om det.

Lenke til kommentar

Jeg synes filmen er bedre gjennomført om jeg kan si det, Hardy er en meget meget bra Bane, etter hva jeg kan huske synes jeg karakter-utviklingen til Batman er bedre, filmen virker bedre regissert og noen av scene er meget bra gjennomført både visuelt og skuespillermessig.

 

TDK hadde en meget bra skuespiller-prestasjon i Ledger, men etter å ha sett Rises sitter jeg igjen med en følelse av å være mett på mer enn en enkelt skuespiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...