Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

A Clockwork Orange

Likte første del av filmen veldig godt, fantastisk åpningsscene. Ble dessverre litt for langtrukket med fengselet og etter det. Merket jeg små slet litt å holde følge, spesielt de siste minuttene av filmen var tunge. Pluss for rå slutt, bra skuespill og veldig stemningfull musikk.

Har ikke lest boken, eller lest alt for mye om underliggende temaer, så skyt med hvis jeg har gått glipp av noe .

7/10

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Gleder meg til Django Unchained selv. Jævlig mye! Forresten, angående soundtrack til filmen:

"I want to thank all the artists who contributed original songs (a first for me) to the picture. Most of these contributions came out of the artists’ own inspiration and their illustration of the film’s soul is invaluable. In addition to the new original songs I am also using a lot of older recordings on the soundtrack – many of which came from my personal vinyl collection. Instead of having the record companies give me new digitally cleaned up versions of these recordings from the 60’s and 70’s, I wanted to use the vinyl I’ve been listening to for years – complete with all the pops and cracks. I even kept the sound of the needle being put down on the record. Basically because I wanted people’s experience to be the same as mine when they hear this soundtrack for the first time." - Quentin Tarantino

Dette er stas!

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...