Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10 other superheroes who possessed the power of Thor:

 

http://kotaku.com/#!5796278/10-other-superheroes-who-possessed-the-powers-of-thor

 

Marvel-folkene fant på mye festlig.

 

Thor-Frog of Thunder

In the 1980s, Loki turned Thor into a frog. Even in his warty form, Thor was worthy enough to wield Mjolnir and led the frogs of Central Park against the dastardly rats. Sure, this incarnation may have been Thor proper, but he was an amphibian, adjudicating turf wars between talking animals. Fighting the Midgard Serpent this gig wasn't

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er jo litt spennende, men må nesten se 3ern også, 2ern kan du bare skippe, det er bullshit.

 

Men helt klart, er B film da.

3ern? Det er ingen 3er. 2ern er en morsom liten ekstra treat, men den drar det litt fascinerende konseptet fra originalen bare en smule for langt :p

 

Grunnen til at cube har blitt så "hedret" som den har på imdb er vel at den har fått litt kultstatus. You have to admit; as far as splat-skrekk-thrillere goes, så er den rimelig unik.

 

Selvfølgelig er det 3er ... 2er er bare tull og vas.

 

Cube

Hypbercube

Cube Zero

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Ikke episode 4, men 4eren, etter den logikken. Men om en film er en prequel blir det jo heller ikke "den nye eneren". Derfor vil jeg alltid kalle den første Star Wars filmen som kom ut "Star Wars" uansett hvor mange ganger man skifter navn på den, den andre "Empire" osv.

Lenke til kommentar

Om dere andre teller 1, 2, 0 er ikke noe jeg skal bry meg med, men feil er det alikevel. Cube Zero er en prequel, altså ikke noe man kan kalle 3'ern uansett hvordan vi vrir og vender på det :)

Jeg tror hele forumet ble dummere av å lese dette. Goodness gracious.

Leit at dere må synke enda lenger ned, men sånn er livet.

 

Phantom Menace? Doubt it.

Phantom Menace er episode 1.
Lenke til kommentar

Skjønner du ikke ditt eget system en gang?

Nå er jeg ikke med på hva du prøver å si.

 

i "mitt system" starter nemlig Star Wars med filmen "Star Wars" som senere har blitt kalt episode 4. Altså leste jeg at Julenissen skulle sette på Star Wars 2, som jeg antar betydde episode 2, altså ikke Phantom Menace, men Attack of the clones.

Man kunne eventuelt vært pirkete å si at han mente Star Wars 2 som i den andre filmen, og det ville da bety episode 5, altså heller ikke da phantom menace.

 

Jeg la også merke til det minustegnet, men det blir egentlig bare latterlig å kverulere på en slik måte mener jeg.

 

Ser også ikke helt poenget med at forumsuperhelter generelt skal halshugge andre bare fordi de ikke forstår vedkommendes logikk. Jeg tar meg heldigvis ikke nær av det, fordi jeg vet at jeg er dårlig til å formulere meningene mine. Men ta det med ro, det virker logisk i mitt hode.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...