Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så Cube igår, og det var rett og slett en forferdelig film. Helt grusomme skuespillerprestasjoner over hele linja, og laber historiefortelling gjorde det til en lite spennende affære.

 

Filmen har jo 7.5 på Imdb så kanskje er det noen her som har et annet syn på filmen? Please Share!

 

Den er jo litt spennende, men må nesten se 3ern også, 2ern kan du bare skippe, det er bullshit.

 

Men helt klart, er B film da.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Jeg har sett den. Litt småteit film, det er en kinofilm som du sier.

 

 

Spoiler:

 

Det er litt sært at : til tross for alle de kjempelange actionsenene. Er den tøffeste action-senen i hele filmen når han med barten skyter de to jentene. det er min mening iallefall :p Det viser egentlig hvor enkelt ma kan gjøre det.

 

Endret av Tsjuden
Lenke til kommentar

Den er jo litt spennende, men må nesten se 3ern også, 2ern kan du bare skippe, det er bullshit.

 

Men helt klart, er B film da.

3ern? Det er ingen 3er. 2ern er en morsom liten ekstra treat, men den drar det litt fascinerende konseptet fra originalen bare en smule for langt :p

 

Grunnen til at cube har blitt så "hedret" som den har på imdb er vel at den har fått litt kultstatus. You have to admit; as far as splat-skrekk-thrillere goes, så er den rimelig unik.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett Thor skal sies at den hadde høy underholdningsverdi hvis man kommer med et åpent sinn og ikke vil lære noe nytt om Norrønt. Savnet visse karakterer og elementer som burde vert med i filmen, men siden den er bassert på en tegneserie jeg ikke har fått lest enda så kan jeg ikke utale meg så veldig.

Lenke til kommentar

Den er jo litt spennende, men må nesten se 3ern også, 2ern kan du bare skippe, det er bullshit.

 

Men helt klart, er B film da.

3ern? Det er ingen 3er. 2ern er en morsom liten ekstra treat, men den drar det litt fascinerende konseptet fra originalen bare en smule for langt :p

 

Grunnen til at cube har blitt så "hedret" som den har på imdb er vel at den har fått litt kultstatus. You have to admit; as far as splat-skrekk-thrillere goes, så er den rimelig unik.

 

Cube (1997)

Cube 2: Hypercupe (2002)

Cube Zero (2004)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...