Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du gir deg ikke? ;)

 

Nå har det seg slik at jeg ikke finnes trøtt enda, så filmen blir nok sett nå. Reklamepauser er irriterende i filmer, men det er en grunn til at de er der. "You woldn't steal a car," beskjeden om at filmen ikke kan vises på oljeplattformer, etc, ser jeg ingen grunn til å plage seeren med.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Klarte ikke å la være :)

 

Nei herregud kos deg med filmen, jeg har den stående i hylla og skal vel se den om ikke alt for lenge selv. Begynner å bli noen år siden jeg så den nå, bra film. Men Douglas har gjort bedre roller enn han gjør i Falling Down.

 

King of California annbefales på det sterkeste, etter min mening den beste rollen han har gjort til dags dato :)

Lenke til kommentar

 

Hvem som er best av Lock Stock og Snatch er ikke lett å avgjøre gitt, men jeg sitter som oftest igjen med en bedre følelse inni meg etter twisten i slutten av Snatch. Men du blir jo sittende å fundere hva som skjer når Lock Stock er over, så er ikke godt å si :hmm:

 

 

Noen får hyle ut visst de mener dette burde være i spoiler :)

 

Edit: La til spoiler, men avslører ikke noe veldig konkret om filma...

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Hcem som er best av Lock Stock og Snatch er ikke lett å avgjøre gitt, men jeg sitter som oftest igjen med en bedre følelse inni meg etter twisten i slutten av Snatch. Men du blir jo sittende å fundere hva som skjer når Lock Stock er over, så er ikke godt å si :hmm:

 

 

Noen får hyle ut visst de mener dette burde være i spoiler :)

Om du tror noe kanskje skal i spoiler, skal det som regel det.
Lenke til kommentar

A propos dette med å sjå filmar ein har på DVD på TV: eg las ein morosam kommentar av ein fyr som ikkje ville kjøpa Seinfeld på DVD. Grunnen var at han dimed aldri meir ville sjå serien. Han visste at han aldri gadd sjå seriar han hadde sett før på DVD, men han ville heller ikkje sjå Seinfeld på TV ettersom han visste han vile fått betre lyd og bilete av å sjå DVDen oppskalert.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar

Etter at jeg leste den artikkelen har jeg prøvd å finne ut hvilken låt som er i starten av denne traileren.

 

Se filmen hos Youtube

 

I følge Soundtrack.net er det en låt fra Stargate-soundtracket, som er derfor jeg poster den i denne tråden. Hvilken låt fra det soundtracket er det der helt på starten? Youtube har bare noen få som man kan høre på.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...