Gå til innhold

Games already filling 25GB Blu-Ray discs-Harrison


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Syntes det hørtes rart ut. Svaret må vel være at spillene er full av cg. Rart er det da at MS kan lage spill med samme grafiske kvalitet og ikke fylle mer enn 8.5 gb. En annen ting som blir nevnt er at det til neste år vil være spill som fyller 50 gb, altså en dobling på 1 år. Tror Sony må jobbe med pakketeknologien sin om ikke PS3 skal få plassmangel om 2 år, hvertfall med den farten der.

 

Får med linken også så blir det bra dette.... :innocent:

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det Harrison vil fram til her er jo at XBOX 360 er ubrukeleg fordi den berre kan ha 9GB. Eller, forsåvidt 18GB hvis du får spela på 2 discs.

Men, når ein person utan litt teknisk innsikt høyrer slikt, tenker ein såklart størst er best. Og derfor er jo PS3 ca 10 gonger bedre enn XBOX360. Sidan ein DVD for ein person utan littegran teknisk innsikt berre er 5gb.

 

Det værste er at det fungerar nok ganske bra og.

Lenke til kommentar
Syns det er et jævlig dårlig argument av sony, når det vi har sett hittil ikke rettferdiggjør 25gb.

7092126[/snapback]

Heilt sant det.

 

 

Akkurat, da et så bra spill som Gears of War kommer på en DVD9, trenger vi ikke å bekymre oss..

7092154[/snapback]

Eg har ingen bekymringar. Berre lurar på om dei kan leggje slik dummy redundancy på diskane, og ganske effektivt eliminere lastetider (?)

 

Eg har forresten høyrt at GoW - klokkar inn til ca 7.5Gb

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

For det første er det ikke noe rart at man fyller opp en BR-disc, det er meget enkelt å gjøre, selv når det gjelder spill, for det andre... Er ikke så lenge siden jeg så et intervju med Epic (Gears of War) og Obsidian (Neverwinter Nights 2), og de diskuterte blant annet dette med Sony's uttalelser rundt BlueRay's kapasitet, i det store og det hele så sa de noe sånt som at vi bruker den plassen vi har å bruke, og mer plass fører bare til at vi blir latere med hensyn til komprimering og andre plassbesparende tiltak, logisk nok. Og at de ikke så på det som noe problem at 360 ikke kunne skilte med samme kapasitet som PS3's BR.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Harrison decried suggestions that the Blu-Ray drive had been included in the machine purely to push Sony's agenda with regard to Blu-Ray movies.

 

"It's got nothing to do with movies," he responded.

 

Haha. Dummeste jeg har hørt. Særlig de får meg til å tro at blu ray filmer har ingenting med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...