Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Commando_Sondre sa i fra til meg på msn at filmen hadde kommet, og vi hadde en konkurranse om hvem som fikk lasta den ned først.. :p

Selvfølgelig var det han, da han har bedre linje en meg.

 

Jeg så filmen fra senga i går kveld, og slet litt med å lese det som sto om GetTogether, og annen tekst, men det var jo min egen skyld.

filmen var bra, og det eneste jeg har å klage på, er det samme som alle andre. Musikken som gikk i bakgrunnen burde vært instrumental eller tonet ned en del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, fikk sett filmen i går. Kjempegøy å få et bittelite innblikk i kulissene bak hardware.

 

Men jeg har noen kommentarer:

 

Forbedringspunkter:

- Alt for lang intro... og tror nok produsenten har sett alt for mye på dokument 2 i forhold til intro delen.

- Det var til tider litt mye fokus på useriøse ting. ballspill har vel kanskje ikke så mye med historien til hw.no?

- Til å være en relativt teknisk site, var det lite teknisk innhold.. er kanskje teknikeren i meg som hadde ønsket enda mer faglig innhold.

- Kanskje litt mye effekter til tider, det virker forstyrrende enkelte steder.

- Kanskje det hadde vært på plass noe om de tingene som ikke gikk så bra. Hvis det skal være en balansert dokumentar.

 

Positive punkter:

- Gøyalt å se bak kulissene, lag gjerne mer video på hw.no, hva med en videocast som fast innslag?

- Litt gøy at teknisk ansvarlig ikke vet hva slags ISP hastighet de har...:-)

- Flott tiltak, bra jobbet fra produsenten... Ser at det har vært en viss læring i prosessen.

Lenke til kommentar

Ok film , men den kunne godt vore ein del lenger. Er ein del ting eg savna. Skulle gjerne fått med alle nettsidene i filmen. Personleg savna eg spesielt Programmer.no. Hadde og vore fint om vi fekk sjå korleis redaksjonen jobber, litt meir frå lokala deira og gjerne ein del meir tekniske detaljer om ting som serverane.

 

Håper på extended edition. :)

Lenke til kommentar
Kenneth når gikk du på elvebakken da?? Ser jo nesten at du må ha gått der etter den nye skolen kom :)

 

Jeg gikk ut derfra sommeren 06, allmen påbygg :) Gått både elektro og elektronikken der..

 

lurte bare på om du kjente noen fra media som jeg kjente :)

7051375[/snapback]

Gikk ut i år jeg også. Kjenner stort sett alle som gikk media der ;)

7054517[/snapback]

 

Heter elvebakken her jeg bor også :p

Lenke til kommentar
Ok film , men den kunne godt vore ein del lenger. Er ein del ting eg savna. Skulle gjerne fått med alle nettsidene i filmen. Personleg savna eg spesielt Programmer.no. Hadde og vore fint om vi fekk sjå korleis redaksjonen jobber, litt meir frå lokala deira og gjerne ein del meir tekniske detaljer om ting som serverane.

7054492[/snapback]

Du skal ikke ha med Overklokking.no i filmen også da? Både Programmer.no og Overklokking.no har fusjonert med HW. ;)

Lenke til kommentar
Kenneth når gikk du på elvebakken da?? Ser jo nesten at du må ha gått der etter den nye skolen kom :)

 

Jeg gikk ut derfra sommeren 06, allmen påbygg :) Gått både elektro og elektronikken der..

 

lurte bare på om du kjente noen fra media som jeg kjente :)

7051375[/snapback]

Gikk ut i år jeg også. Kjenner stort sett alle som gikk media der ;)

7054517[/snapback]

 

Heter elvebakken her jeg bor også :p

7054536[/snapback]

 

Vi snakker om elvebakken VGS i oslo sentrum :) Ikke stedet elvebakken ;)

 

Men kenneth, kjenner du til Martin som går siste året nå? han gikk media de to første årene.. Kjenner til flere, men han er naboen min :p

Lenke til kommentar
www.programmer.no er bortevekk ;)

7054503[/snapback]

Programmer.no eksisterte i beste velgåande under store deler av produksjonstida. Sjølv om det no er ein del av HW.no, kunne eg godt tenkt meg og sett noko til Vegard & Co i denne filmen. Det same gjeld og dei andre søstersidene som ikkje vart vist, inkludert Overklokking.no. Eg trakk fram Programmer.no då dette er/var min favoritt, i saman med Gamer.no, av dei forskjellige sidene i nettverket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...