Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Ble litt satt ut her nå etter å ha sett filmen faktisk, for man tar ofte "saker og ting" for gitt, egentlig litt fór ofte. Jeg bare går inn på hardware.no og finner frem det jeg vil ha info om, og sånn er det med den saken liksom.

Etter å ha sett filmen så skjønner jeg virkelig at det sitter en god del folk bak det hele, som har jobbet og slitt. Skal prøve å ta det til etterretning neste gang jeg logger inn :thumbup:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jeg faar heller ikke lastet ned filmen. Gaar det ann aa faa fikset dette?
Flytt tilbake til Norge! :)

 

Neida, litt mer seriøst så er problemet at nedlastingsserveren har strupet utenlandstrafikk. Det får vi ikke gjort så veldig mye med, dessverre.

7327872[/snapback]

 

Saa det du sitter her aa sier er at jeg ikke faar sett den filmen saa lenge jeg bor i USA? :cry:

Lenke til kommentar
Hvem har gjort dette ?
Selve strupingen gjøres av linjeleverandøren vår, FastHost. Men det er vi selv som har bedt om det, først og fremst for å prioritere våre egne brukere. Utenlandstrafikk er også veldig mye dyrere enn innlandstrafikk.

 

Saa det du sitter her aa sier er at jeg ikke faar sett den filmen saa lenge jeg bor i USA? :cry:
Vi hadde oppe et speil som ikke hadde strupet linje, men dette ble tatt ned etterhvert som stormen rundt denne filmen la seg. Jeg kan muligens dytte dette opp igjen i morgen for en uke eller noe, om behovet er akutt. :)

 

Jeg får ikke lastet ned hele filmen; hva kan det komme av?
Ingen anelse. Jeg har ingen problemer med å laste ned filen selv.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Filmen er foreløpig kun tilgjengelig i én størrelse. En lettere versjon kommer snart.
Kommer det egentlig noen gang en lettere versjon? I mitt tilfelle trengs det ikke, men var bare i litt pirke-humør :p

7539719[/snapback]

Tihi. Nei, jeg sa vel egentlig at jeg skulle fikse litt på musikken før jeg la ut noe nytt. Men så var det det å få den riktige musikken da...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kennethdammyr Postet 20/12-2006 : 17:01

Tihi. Nei, jeg sa vel egentlig at jeg skulle fikse litt på musikken før jeg la ut noe nytt. Men så var det det å få den riktige musikken da...

Du kan bruke den du har, bare få dempet den en hel del, og/eller fjern vokalen. Virker for meg i alle fall som vokalen havner omtrent i samme frekvensområde som vokal i intervju, og hvis man ikke da leser på lepper blir det litt vanskelig å høre.

 

Ellers savnet jeg som Skrue litt om Overklokking.no, mye pga de jeg fant veien til HW.no, men er kanskje ikke så interessant å snakke om det som har blitt borte.

Lenke til kommentar

Antakelig ikke. :(

Likefullt er det synd, ettersom ganske mange av oss fant veien til nåværende hw.no gjennom overklokking.no!

La gå at denne kategorien var / er ganske så "smalsporet", men likefullt så har den jo hatt sine tilhengere og sin misjon!

Som jeg i sin tid "spådde" (internt), så ville de fleste dedikerte og relaterte "overklokkingstemaene" drukne i en slik integrasjon. Noe jeg langt på vei vil mene har skjedd, og dermed også (i alle fall for min del) en fallende interesse for de aktuelle tema.

En rasjonalisering kan nok ofte være bra, men ikke alltid.... :ermm:

Lenke til kommentar

Kuttet filmen etter ca. 20min. Musikken over intervjuene er tullete og ødelegger VELDIG for filmen. Ellers mangler filmen flyt i begynnelsen. Det beste hadde vært å pugge replikkene utenatt slik at øynene kan festes til kameraet og ikke flyte ned til guldet hele tiden. Slutten så jeg som sakt aldri, så den kan jeg ikke kommentere. Ellers var det en interessant dokumentar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...