Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Filmen holdt i høyeste grad god standard, det må jeg si meg enig i. Jeg har bare sett deler av filmen tidligere, og helheten ble mye bedre. Du har gjort en god jobb Kenneth, det skal du ha - det virker ikke amatørmessig. MEN som så mange andre har sagt tidligere så likte jeg heller ikke at musikken var såpass høy på slutten - fikk vanskeligheter med å høre hva intervjuobjektene hadde å si. Musikk må det være der, men volum må ned. Men det kan jo utbedres en annen gang.

 

Men koste meg med filmen jeg - var artig å se hvordan det så ut bak "kulissene"!

Lenke til kommentar

hej.. ville bare si det at sinsykt bra.. jeg har vær her i alle herrens år.. ikke så mye på forumet om tiden men.. viste jo både hvem han "gale" kare fra lillehammer som hadde byen første vannkjøling.. og har også laget logo på telefonen hw.no logo som jeg laget i logomanager til nokia telefoner og sende denne til martin den gangen.. det er mange år siden.. hatt mye morro med hw.no og forumbrukerne.. vært mye på overklokking.no en gang og... men ting har lissom dammet av.. hehe men again. jeg er stolt av hw.no :)

Lenke til kommentar

Bra film :)

 

Må desverre si at jeg syns HW.no nettverket blir dårlige for hvert år som går jeg da :cry:

 

Blir jo mer og mer kommersielt... Dårligere og dårligere artikler, masse skrivelifer, itavisen har jo snart bedre kvalitet... :cry:

 

 

Btw; ang. at det ikke var mulicom han var sint på, hvor mange norske nettbutikker var det i 1998 :p?

 

Mulicom strartet i 1997, rimer godt?

 

[nostalgi]

http://web.archive.org/web/19991013095335/...eter/index.html

[/nostalgi]

Lenke til kommentar

Var de grønne ALLSOP musmattene å få tak i i 1998?

(synes i det multicom addressen blir tastet inn i internet exploder'n) :whistle:

 

Ellers angående introduksjonen: den anstrengte pustingen kunne kanskje blitt redigert bort? (den etterpåkloke ville muligens tipset om en liten dose med beroligende midler før opptakk :D Når det er sagt har vel alle opplevd sceneskrekk, jeg synes du taklet det fint)

Lenke til kommentar
Bra film.  :) *lage seg sitt eget nettverk og bli rik  :whistle: *

7048171[/snapback]

Er vel ingen i hw-nettverket som er spesielt rike..?

Eller? Ueland? evt. jarmo

7048178[/snapback]

 

Med et driftresultat/overskudd på 1,658,082 NOK i 2004 er det minst én som blir rik. Lett å tjene penger på naiv ungdom som synes det er morsomt å skrive artikler.

Endret av Strandball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...