Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer svar:

Ja, jeg gikk på elvebakken. Tør jeg spørre hvordan og hvem som presenterte Snøhule-filmen?

 

Det var ikke sceneskrekk som noen kanskje hørte på starten der, det var en voldsom forkjølelse som var på vei nedover. Så da må man av og til puste gjennom andre luftganger for å klare å overleve :p

 

Og Eirik: Jeg ville ha en versjon uten vokal på slutten der. Det ville gjort ting en del bedre.

 

Programvare som kjøres?

Det nevner jo Amund og Tollef... "Amund Espelien om teknikken bak sidene", Tollef Fog Heen om prisguiden".

 

Så må jeg igjen si tusen takk for komplimentene. Det at det eneste folk har å påpeke er et ubalansert lydbilde de siste fire minuttene tyder vel bra for resten av filmen da. Personlig har jeg helt andre ankepunkter, er mye jeg skulle ønske kunne bli annerledes, men som ikke lot seg gjøre.

Lenke til kommentar
Det var ikkje tilfeldigvis problemene med npvk_x sin maskin som gjorde at den ikkje blei ferdig under hw-lan ? :tease:

Veldig bra film likte han  :thumbup:

7049684[/snapback]

De forsinket saken ja, men uten den så hadde det aldri gått.

 

Så forresten over slutten nå og merket meg noe kluss i rulleteksten. Må ha skjedd på HW-LAN det. Videoklippene som kommer opp kolliderer med teksten. Det gjorde de ikke før. I tillegg er volumøkningen for krapp.

 

Ting kan aldri bli perfekt. Er du fornøyd med deg selv stopper all framgang. :)

Lenke til kommentar
Veldig bra film! :)

 

Men savnet litt om hva slags programvare dere kjører og bruker på deres servere, men ellers god film!

7049543[/snapback]

 

Da kan jeg vel nevne at vi kjører noe debian, noe ubuntu breezy og noe ubuntu dapper som os. Så kjører vi noe apache 1.3 og noe apache 2. Og mysql 4.1.*, noe php4 og etterhvert nå noe php5. Forumet er invision power board og alt annet av applikasjoner/tjenester er selvutviklet og har ikke noe særlig til fancy navn, bortsett fra publiseringsystemet som heter "ne:o".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...