Gå til innhold

Filmen om Hardware-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som ikke får lastet ned filmen? Jeg prøver både i opera og IE, hjemme og på skolen.

 

Høyremuseknapp og lagre som, ingen respons "error" osv osv...

 

Sitter i London men det skal da ikke ha noe som helst å si.

7050944[/snapback]

 

Jeg lastet ned filmen for en time siden i firefox, gikk greit.

 

Og filmen var kjempe bra den :D

Veldig lærerikt om hardware.no og søstersidene.

 

Men du(kenneth) bør ikke, som du nemner selv, skryte på deg at du brukte to år på og lage an :p

Selv om den er bedre en ringenes herre filmene som brukte, seks år? :p

Lenke til kommentar
Men så har vi jo også feilene med "jus student", datoen på de cachede resultatene i Google, datoen på e-posten, e-posten som leses er ikke en mottatt e-post (men en uferdig skrevete-post), osv...

7048508[/snapback]

Det hadde ikke jeg sett om du ikke sa det nå :p

 

(Dessuten må jeg si at det er litt gøy at noe jeg har laget har kommet på forsiden)

7048813[/snapback]

Sikkert jeg som har gått glipp av noe, men hva har du laget som kom på forsiden?

 

Skal se filmen snart :)

Lenke til kommentar

Lastet ned filmen nå nylig. Viste ikke om filmen, og hadde heller da ingen forventninger. Men etter tittelen og bedømme hørtes den kjedlig ut. Kan si at jeg ble positivt overasket med bra redigert film med fin musikk. Og en fikk jo innblikk i kontoret, og hva som skjer bak siden. Så ut som dere hadde det morsomt der dere sparka på den stakkars badeballen som fløy vegg imellom. Skulle gjerne ha vært noen minutt lengre, og da vist folk i jobb i dagliglivet. Men nå er det jo heller ingen dokumentar om jobben på Hw.no filmen handlet/laget-om. Men det er vel mer av mine personlige interesser.

 

Gratulerer med en flott gjenomført film, Kenneth & Resten av HW-Gjengen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Utrolig bra film Kenneth! Må bare gratulere! :)

TST var jo bare helt über-skjønn :love: Etter å ha sett filmen må jeg bare gratulere hele HW-nettverket med deres fantastiske fremgang og utrolig gode internettside. :)

 

EDIT: Jeg er ikke homo, bare så det er sagt :p

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...