Gå til innhold

Dine meninger om Basshunter - LoL <(^^,)>


Tobe__

Anbefalte innlegg

Ja, da har den flotte fyren som ga oss "hit'en" Boten Anna sluppet ut album. Er det noen som har hørt det? Kom med synspunkter og meninger om denne nye stjerna fra Sverige.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

800.jpg

 

Har faktisk hørt gjennom det selv, og jeg hører ikke på dance/trance/techno til vanlig, men dette måtte jeg bare høre. Ikke for at jeg hadde noen forhåpninger til det, men for å høre hvor ille det kunne være. Og ja, det kom egentlig ikke som noen overraskelse at albummet stinker fra start til slutt. Albummet åpner med låta "Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Dota", som forøvrig er neste singel ut. Deretter følger vår alles venn "Boten Anna". Legg merke til at han åpner med "hit'ene" for å få i riktig stemning. Men som om ikke disse var ille nok, så følger det hele 10 låter, der alle høres kliss like ut. Det kakles noe på svensk, så klart med "datastemme", om noe som skal få oss til å føle sympati med fyren, her står klisjèene på rekke og rad (hjertesorg, hvordan han er utstøtt osv). Riktig så trist!

Som en bonus får man med, hold dere fast, en INSTRUMENTAL VERSJON av Botten Anna, samt en Extended versjon av "Vi Sitter I Ventrilo Och Spelar Dota".

 

Ja, hvordan "musikk" som dette kan bli populært er meg en gåte. Det viser hvertfall at det finnes mange der ute med skikkelig dårlig musikk smak. Vennligst ikke kom med "smaken er som baken, ikke alle kan like det samma blabla", for ei døvstum, premenstruell ape kan høre at dette er komplett makkverk. Å stemple dette som musikk er en fornærmelse for musikkens navn generelt.

 

Hvis noen lurte, nei, jeg brukte ikke penger på å kjøpe albummet. Det lastet jeg rett og slett ned!

Endret av Tobe__
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, hvordan "musikk" som dette kan bli populært er meg en gåte. Det viser hvertfall at det finnes mange der ute med skikkelig dårlig musikk smak. Vennligst ikke kom med "smaken er som baken, ikke alle kan like det samma blabla", for ei døvstum, premenstruell ape kan høre at dette er komplett makkverk. Å stemple dette som musikk er en fornærmelse for musikkens navn generelt.

6974984[/snapback]

Åhh. Fortsett. Argumentene for at slikt ikke er musikk er alltid så gode.

Lenke til kommentar

fæl kar, fæl musikk!

 

Jeg lurer på hvordan i all verden kan slik musikk bli populært?

Husker jeg misslikte Botenanna første gangen jeg hørte den, og da trodde jeg den handlet om en båt...

Så kommer "Vi sitter i ventrilo och spelar dota" hva faen er det for en låt?

sier det samme dritet oppat og oppat og oppat til jeg spyr.

 

Kan ikke noen bare finne fram hagla og skyte han, og lage en lov som sier at musikken hans er forbudt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...