Gå til innhold

Dine meninger om Basshunter - LoL <(^^,)>


Tobe__

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere kan latterliggjøre det så mye dere vil, faktum er at folk kjøper skiten uansett. Den blir sikkert en bestselger.

6977033[/snapback]

Ja, nettopp. Drittmusikk eller ei, fyren kommer til å tjene en masse penger på det.

Som nevnt allerede, han er nok klar over at dette ikke er verdens beste musikk, men hva så, når han tjener på det?

Redigert: Er det ikke Daddy dj-melodien som blir brukt på Vi sitter i Ventrilo och spelar dota?

Endret av Redline
Lenke til kommentar
Dere kan latterliggjøre det så mye dere vil, faktum er at folk kjøper skiten uansett. Den blir sikkert en bestselger.

Det værste av alt er at den kommer til og bli en bestselger. Dog kun bare her i Norge.

- Enten så vet at han driter seg ut eller ikke. Sludder og pølsevev, det han lager er kun makkverk.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Ja, hvordan "musikk" som dette kan bli populært er meg en gåte. Det viser hvertfall at det finnes mange der ute med skikkelig dårlig musikk smak. Vennligst ikke kom med "smaken er som baken, ikke alle kan like det samma blabla", for ei døvstum, premenstruell ape kan høre at dette er komplett makkverk. Å stemple dette som musikk er en fornærmelse for musikkens navn generelt.

6974984[/snapback]

Åhh. Fortsett. Argumentene for at slikt ikke er musikk er alltid så gode.

6975497[/snapback]

 

Hvis du er en av de som tenker "Oi, dette var virkelig kvalitetsmusikk" når du hører denne plata, så synes jeg veldig synd på deg, samt tviler på dine musikalske egenskaper.

Jeg mener bunnen virkelig er nådd når man sampler Daddy DJ i låtene sine, som også var et fenomen som ble populært, som jeg igjen heller ikke forstår.

 

Eh, fordi det kanskje er sikta mot fjortissene som faktisk liker det?

 

Hvis du hater det så jævlig, STFU!

Skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på å si hvor inni helvestes dårlig det er ...

6976947[/snapback]

 

1. Ingen tvinger deg til å lese denne tråden.

2. Dette er et forum, jeg kan si mine meninger som jeg vil.

3. Hadde vi bare skulle brukt tid på å kommentere hvor "inni helvetes bra" alt er, så hadde det fort blitt kjedelig.

Lenke til kommentar
Hvis du er en av de som tenker "Oi, dette var virkelig kvalitetsmusikk" når du hører denne plata, så synes jeg veldig synd på deg, samt tviler på dine musikalske egenskaper.

Jeg mener bunnen virkelig er nådd når man sampler Daddy DJ i låtene sine, som også var et fenomen som ble populært, som jeg igjen heller ikke forstår.

6978500[/snapback]

Hva slags musikk jeg hører på er fulstendig likegyldig. Det er bare å lese hva jeg skriver.

Lenke til kommentar
Hvis du er en av de som tenker "Oi, dette var virkelig kvalitetsmusikk" når du hører denne plata, så synes jeg veldig synd på deg, samt tviler på dine musikalske egenskaper.

Jeg mener bunnen virkelig er nådd når man sampler Daddy DJ i låtene sine, som også var et fenomen som ble populært, som jeg igjen heller ikke forstår.

6978500[/snapback]

Hva slags musikk jeg hører på er fulstendig likegyldig. Det er bare å lese hva jeg skriver.

6978537[/snapback]

Har han/hun sagt noe om hva slags musikk du hører på? LES!

Lenke til kommentar

Det mange tror, er at så lenge musikken er fengende, så er den bra. Dette stemmer ikke i det hele tatt. Ei fengende låt er ei låt man lærer å like fort, og man lærer å hate den enda fortere. Det ligger ingen dybde bak i hele tatt, den er kun laget for at folket skal like den i en viss periode, slik at de som har laget den, klarer å tjene penger på den. Låta er lett å lære, lett å kjenne igjen, og etter å ha hørt den 2 ganger, så har ikke låta mer å gi, fordi den er blitt så veldig forutsigbar.

Lenke til kommentar

Huff... Tragisk musikk, men må faktisk innrømme at jeg synes boten anna var en plage-hit før, og hørte faktisk på den i ny og ne..

 

Og ja, jeg bruke irc.

 

Men kansje denne skal skaffes, bare for å plage andre :)

 

Skaffa jo Snappi albummet, og Crazy frog albummet osv bare for å dundre slik at folk ble sure :p

 

Og nei, kjøpte de ikke :)

Lenke til kommentar
Du må jo innrømme at fra et rent teknisk synspunkt så er ikke musikken bra?

6978606[/snapback]

Jeg driter i om musikken er bra eller ikke. Liker folk denne musikken så er det greit for meg.

 

Det mange tror, er at så lenge musikken er fengende, så er den bra. Dette stemmer ikke i det hele tatt. Ei fengende låt er ei låt man lærer å like fort, og man lærer å hate den enda fortere. Det ligger ingen dybde bak i hele tatt, den er kun laget for at folket skal like den i en viss periode, slik at de som har laget den, klarer å tjene penger på den. Låta er lett å lære, lett å kjenne igjen, og etter å ha hørt den 2 ganger, så har ikke låta mer å gi, fordi den er blitt så veldig forutsigbar.

6978682[/snapback]

Så det er du som bestemmer hva som er bra musikk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...