Gå til innhold

Dine meninger om Basshunter - LoL <(^^,)>


Tobe__

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Sorry folkens, men det var ikke noe kødd.. Jeg mener at det ikke er musikk! I mine ører er det uregelmessige svingninger.. Eller for dere tonedøve n00bs kalt støy.

Endret av Slettet-U4NJ3Omm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppskrift på Basshunter produsering:

Om det er egentlig er han er jeg ikke sikker på...

Selv hører hører jeg på både elektronisk og metal. (Det siste året har det blitt veldig mye innen sjangeren Black Metal).

 

Basshunter kan fenge med en gang, men det er dårlig holdbarhet og man går fort lei.Som med stort sett alt av det som blir produsert i dag.

 

Jeg er ikke sikker på at f.eks. Beatles lagde så mye "bedre" musikk enn mange av dagens grupper, men de var først da det var lite musikk på markedet, mens det idag flommer over av artister og musikk. Det blir altfor mye å fordøye for folk idag, så i dagens flom flyter alt bare vekk. Om Beatles ikke hadde eksistert, men en annen gruppe kommet med identisk musikk idag, ville det nok ikke blitt spilt like lenge framover i tid som Beatles har blitt og kommer til bli. De kommer innunder en gruppe av klassikere, som var nyvinnende med musikken sin. Men for all del, jeg synes Beatles hadde mye bra.

Musikken til Basshunter har vi hørt mange ganger før, og den er veldig enkelt laget. Jeg tror ikke musikken hans kommer til å leve så altfor lenge. Hadde han derimot vært først ute med elektronisk musikk, hadde han helt sikkert blitt stor i lang tid framover. Men det toget har gått for lenge siden, det var det vel Kraftwerk som hoppa på.

 

Blei veldig OT dette her :whistle:

 

(Innlegget mitt kan kanskje tolkes dit hen at jeg sammenlikner Beatles og Basshunter, og at det egentlig ikke er så stor forkjell på hvor "bra" det er, men slik er det ikke)

Endret av password
Lenke til kommentar
Er ikke Basshunter alle nerdenes favoritt? må jo spilles non-stop på HW-Lan hehe

6975002[/snapback]

 

 

Jeg så han ble spilt på et lan en gang, og mens han prøvde å synge, så stod halvparten og buet på han.

6982948[/snapback]

Tror grunnen er at halvparten var fjortisser som skulle følge bølgen og være like "kule" som de som ikke liker Basshunter.

 

Men jeg er enig med Password, han lager musikk som fenger med en gang, men dårlig holdbarhet.

Lenke til kommentar

Asshunter...

 

Argh, jeg hater techno, jeg hater elektroniske lyder (Windows error... DØ!)

 

Og jeg assosierer techno med den lyden ja.

 

Mulig jeg blir flamet nå, men... techno er ikke musikk, musikk er instrumenter.

 

"Stemmen er et instrument og blablabla...!" I sin naturlige forstand, ja... Basshunter har forvrengt den så mye at han høres ut som en flodhest med treig mage.

Lenke til kommentar
Asshunter...

 

Argh, jeg hater techno, jeg hater elektroniske lyder (Windows error... DØ!)

 

Og jeg assosierer techno med den lyden ja.

 

Mulig jeg blir flamet nå, men... techno er ikke musikk, musikk er instrumenter.

 

"Stemmen er et instrument og blablabla...!" I sin naturlige forstand, ja... Basshunter har forvrengt den så mye at han høres ut som en flodhest med treig mage.

6984221[/snapback]

Med et unntak: House. Originale lyder som gitar, piano, saxofon etc. som bli samplet i PC og laget musikk av. :)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke sikker på at f.eks. Beatles lagde så mye "bedre" musikk enn mange av dagens grupper, men de var først da det var lite musikk på markedet, mens det idag flommer over av artister og musikk. Det blir altfor mye å fordøye for folk idag, så i dagens flom flyter alt bare vekk. Om Beatles ikke  hadde eksistert, men en annen gruppe kommet med identisk musikk idag, ville det nok ikke blitt spilt like lenge framover i tid som Beatles har blitt og kommer til bli. De kommer innunder en gruppe av klassikere, som var nyvinnende med musikken sin. Men for all del, jeg synes Beatles hadde mye bra.

Det har til din imformasjon aldri vært så overfylt marked innenfor musikk som på 60-tallet.

 

On Topic: Basshunter er kjedelig og kommer med oppgulp som vi har hørt så uendelig mange ganger før. Den nye platen blir sikkert ikke noe unntak. Men bevares, det treffer sikkert målgruppen, nemlig 14 år gamle jenter.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
techno er ikke musikk, musikk er instrumenter.

6984221[/snapback]

 

Hvor dum er det mulig å bli?

Selfølgelig er dette musikk! Kanskje ikke den beste, men faen da!

Dette er langt fra Techno!

Blir bare så oppgitt av at folk hele tiden må disse 'techno og trance' fordi de tror musikk som dette er det, noe Basshunter overhodet ikke er ...

 

Hvis du først skal rakke ned, vit hva du prater om.

 

Edit: skriveleif

Endret av Obbjørn The Legend
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...