Gå til innhold

Svar på hvordan man blir moderator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo alltids en sjangs man blir lettere lagt merke til når man rapporterer. Men det er mange faktorer som spiller inn her. Kort og godt så er det moderatorer som fremmer kandidater internt. De vurderes. Vi har en fin lang liste med mange ypperlige kandidater. Så vurderes behovet og man velger ut de som vi føler passer best. Det er ingen lett prosess å plukke ut noen blant så mange gode kandidater. Men det er vårt luksusproblem :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg er over 18, og jeg skulle mene jeg har vært snill og grei i det siste. :wee: (Har som mange andre hatt en obskur fortid med bumping og slikt, men jeg har da lært av mine feil.)

 

Jeg har ikke tenkt å rette noen form for søknad, men jeg vil bare si at jeg er meget aktiv (en time hver dag?) på The Elder Scrolls-delen av spillforumet (som jeg abonnerer på), og kan skilte med tre stickyer (to av dem tidligere stickyer, før jeg fikk dem løsnet for å organisere dem og mange andre i én samletråd som nå er sticky) og generelt sett informative og vennlige svar. Hvis dere noensinne skulle trenge en moderator der, så stiller jeg gjerne opp. :)

 

(Abonnerer for øvrig også på Gullkorn-delen, men der ser det ut til at det er nok moderatorer).

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nye brukermoderatorer blir "ansatt" når det er behov for dette. Det er ingen faste tidspunkt for dette. Når det er eit behov for ein ny brukermoderator blir ulike kandidatar vurdert, og ein eller fleire får tilbod om å brukermod.

8978983[/snapback]

ææsj. blææh. kjedelig.

 

jaja. får bare vente og HÅPE da :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, du må nok belage deg på det, 1915 :p Du har nok litt vel kort fartstid her på forumet til å kunne bli moderator, men en vet aldri.

 

Når en ser hvor mange gode, smarte og hyggelige brukere det er her inne med lang fartstid og mange innlegg, er sjansen liten for oss vanlige brukere, men som sagt; en veit aldri.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Ja, du må nok belage deg på det, 1915 :p Du har nok litt vel kort fartstid her på forumet til å kunne bli moderator, men en vet aldri.

 

Når en ser hvor mange gode, smarte og hyggelige brukere det er her inne med lang fartstid og mange innlegg, er sjansen liten for oss vanlige brukere, men som sagt; en veit aldri.

 

Goscinny ;)

9037663[/snapback]

 

Jeg har tross alt ikke så lang fartstid jeg heller. :)

Lenke til kommentar

Nei, men du har vært veldig aktiv (noe forsåvidt 1915 også er). Dersom en ser på andre moderatorer, så har de fleste vært med på forumet en god stund. Men som jeg delvis sa i stad - det finnes unntak og de som blir moderatorer veldig fort, kanskje til overraskelse for noen. Når ble du egentlig moderator? Jeg kan bare huske deg som moderator og ikke noe annet ...?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...