Gå til innhold

Nytt "Afrika" footage!


ShredLord

Anbefalte innlegg

Mi meining er at dette er det next gen bør handla om.

Å skape spelopplevingar heilt utanom det vanlege som var plent umuleg på tidlegare konsollar. Istadenfor endå eit fps eller rts osv., er dette verkelg noko utanom det vanlege. Det eg mest av alt ser fram til er å faktisk bevege meg fritt rundt om i dette landskapet og komme kloss opp i dyra, følgje med på nært hald.

Du beveger ikkje kameraet sjølv på animal planet ;) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur du misforstår meg her.

Eg meiner ikkje at det er ein revolusjon, men dette spelet kunne ikkje vore i nærleikenb av det samme det blir på Ps3. Animasjonar, detaljnivå, antall dyr, graset, storleiken osv. Det kunne ganske enkelt ikkje ha blitt gjort.

Opplevinga kunne aldri ha blitt laga på ein tidlegare konsoll. :)

Lenke til kommentar
Trur du misforstår meg her.

Eg meiner ikkje at det er ein revolusjon, men dette spelet kunne ikkje vore i nærleikenb av det samme det blir på Ps3. Animasjonar, detaljnivå, antall dyr, graset, storleiken osv. Det kunne ganske enkelt ikkje ha blitt gjort.

Opplevinga kunne aldri ha blitt laga på ein tidlegare konsoll.  :)

6922806[/snapback]

Det samme kommer jo folk til å si neste generasjon også. Klart det er mulig å lage samme opllevelsen selv om animasjoner, grafikk osv. ikke er like god - så lenge den er i toppsjiktet der og da, er det nok.

Lenke til kommentar
Trur du misforstår meg her.

Eg meiner ikkje at det er ein revolusjon, men dette spelet kunne ikkje vore i nærleikenb av det samme det blir på Ps3. Animasjonar, detaljnivå, antall dyr, graset, storleiken osv. Det kunne ganske enkelt ikkje ha blitt gjort.

Opplevinga kunne aldri ha blitt laga på ein tidlegare konsoll.  :)

6922806[/snapback]

 

Jepp, den samme opplevelsen kunne ikke blitt gjort på tidligere konsoller. Men om dette spillet ble laget til ps2 for 3 år siden, så er det ingenting i veien for at man da ville ha fått den samme gode følelsen av å spille det. Man hadde jo like gode spillopplevelser (bedre, vil mange mene) på amiga og c64 som man har hatt med dagens konsoller. Men dette er bare flisespikkeri :)

 

Animasjonene ser forøvrig meget livaktige ut!

Lenke til kommentar

Det er veldig lite info om spillet så langt, eneste som har nevnt noe er.

Phil Harrison som sa at det var et ikke-voldelig spill, bl.a. handlet det om å lete etter ting..

Så det virker på meg som det er ett adventure.

Men andre plasser har han gitt signaler som tyder på en slags safari-simulator.

 

Han nævnte også at fyren som sitter i jeep'en, er en du kan spille..

:)

 

Vi får se når det kommer nærmere informasjon.

Lenke til kommentar

Dette blir vel et spill der man går rundt i denne store åpne verden. Med kamera med seg og tar bilder av disse skapningene. For så å dele dem online. Å da kanskje tjene "fake money" som man kan kjøpe bedre fotoutstyr for in game. På en måte en fotosimulator. Noe som ikke er meget utenkelig siden det er en ganske stor hobby for mange og er delvis implimentert i mange spill allerede. Så et renspikket fotospill er kanskje ikke å se bort ifra.

 

Ser jo utrolig nice ut uansett!

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Totalbump også. :wee:

 

Men ja, hadde vel egentlig ikke forventet noe annet. Dette er et spill som passer perfekt for typiske japanere som vil ha enkle spill uten noen utfordring. For oss her i vesten blir det litt for enkelt rett og slett.

Det var grafisk imponerende når det ble annonsert, men det er da også 3 år siden. Mye har forandret seg, og tiden har nok løpt litt fra dette spillet. Synd, men sant.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Hva med et spill der du styrer et dyr for en gangs skyld? Hadde vært konge å være en Leopard f.eks. der du måtte navigere etter lukt o.l. og snike deg innpå hva det skal være, unngå løver og hyener (siden de kan banke deg lett), nedlegge byttet, og dra det med deg opp i et tre før nevnte rovdyr kommer og stjeler det fra deg.

 

Det måtte være et sandbox spill der du kunne velge type dyr (løve, hyene, gepard etc.) og gjøre hva du ville. Som å starte din egen flokk, eller ta over den eksisterende, etc.

 

Å kjøre rundt i en bil uten kjøreegenskaper i en flatt, kjedelig landskap for å ta bilder, hørtes fatalt dårlig ut.

Lenke til kommentar
Hva med et spill der du styrer et dyr for en gangs skyld? Hadde vært konge å være en Leopard f.eks. der du måtte navigere etter lukt o.l. og snike deg innpå hva det skal være, unngå løver og hyener (siden de kan banke deg lett), nedlegge byttet, og dra det med deg opp i et tre før nevnte rovdyr kommer og stjeler det fra deg.

 

Det måtte være et sandbox spill der du kunne velge type dyr (løve, hyene, gepard etc.) og gjøre hva du ville. Som å starte din egen flokk, eller ta over den eksisterende, etc.

 

Å kjøre rundt i en bil uten kjøreegenskaper i en flatt, kjedelig landskap for å ta bilder, hørtes fatalt dårlig ut.

 

 

Du får kjøpe deg en wii.. Husker ikke hva det heter, men er et spill der du styrer som skorpion blant annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...