Gå til innhold

Nytt "Afrika" footage!


ShredLord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette spillet minner faktisk meir om show-off tech-demo enn eit spel.

6915821[/snapback]

 

enig, så trailern igår.. Ser liksom ikke for meg hvordan man skal spille det her.. Jo, du kan kjøre rundt i en bil og ta bilder osv, kanskje fange noen dyr. jeg vet ikke ...

6916169[/snapback]

 

Gotta' catch-em all? :p

Ny type pokemon franchise kanskje :p

Lenke til kommentar

Jeg tipper at det kommer til å bli et online spill, hvor du sammen med vennene dine skal tippe hvilket dyr som går over skjermen. Den som tipper rett først vinner!

 

Neida, men noe action spille tror jeg det ikke kommer til å bli. Det ser mer ut som en tech demo enn et spill.

 

Grafikken er bra den, ingen tvil om det. Men ikke helt etter min smak. Jeg syns det ble litt for mye photosourcing. Spesielt på elefantene.

Lenke til kommentar

Det gjer ikkje Afrika heller. Poenget mitt var ganske enkelt at eg syns det er tragisk å dra inn vidt forskjellige spel inn i denne tråden. Altså, det må vere lov å lage eit spel som er noko utanom det vanlege - det trur eg Afrika blir. Nokon har fordommar mot Ps3-spel uansett, det er trist at det er slik ei overvekt av dei her på forumet.

Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut. Kanskje spillet blir som det arkadespillet, hvor man kjører rundt i jeep og fanger dyr i Afrika. Noen som vet hvilket jeg mener?

 

Kan jo hende at sensorene i kontrollen brukes til å styre lassoen, eller hva det nå enn var man fanget dyrene med. Lenge siden jeg spilte det :p

Endret av andir
Lenke til kommentar

kan vel ikke akkuratt si eg har fordommer mot ps3 spill..bestilte konsollen i mai i år..så får da henda ikke håpe eg har det..meg er er kritisk til spilla og er glad i konkuranse..og slik det ser ut nå så kan ikkje ps3 vinne alene med motorstorm og MGS4 som det virker som sony presser fram mest...og spill som dette fremmer ikke akkuratt interessen for folk som er ute etter spill og ikkje flotte omgivelser og perfekt gjennskapning av ja...kun dyr..

 

men som sakt, skal bli moro og sjå kva dette kan vere..mulig det viser ser og vere et intressant konsept siden det har vist lite fra det og sony vet eller tror det har et sterkt kort på hånden..dei må til og overbevise massene,

og for min del ivertfall så gjør dei ikke det ved og vise sånn kjedelige greier på en messe som er sony's siste sjangse til og bevise att deres konsoll duger..

 

that's just my opinion..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...