Gå til innhold

Nytt "Afrika" footage!


ShredLord

Anbefalte innlegg

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/afrika/media.html

 

Har aldri sett noko liknande. Grafikken og animasjonane er hinsides det eg trudde var muleg. Dette er no eit av dei spela som er høgast på ynskjelista mi.

 

Og ja, eg veit ikkje noko meir av kva det handlar om, men når det ser slik ut bryr eg meg ikkje heller :p . For min del kan det handla om å vere ein fotograf, funkar fint det!

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt poenget med dette spillet. Men sikkert greit for de som ønsker å slappe av. Ligner litt på det Nintendo også kommer med på Wii, deriblant dykking online med venner.

 

Ser ikke helt grunnen til å gi min mening før Sony viser meg poenget med spillet. At spillet er pent holder absolutt ikke, hva blir innholdet spør jeg.

Lenke til kommentar
[kødd]det er som Dead Rising men byttet ut Zombier og kjøpesenter med Savanne og Dyr[/kødd]

6915908[/snapback]

Øh, hehe.. det hadde nok gitt de som setter aldersgrense på spill noe å klø seg i hodet over. Møljedreping av søte elefanter vha en handlevog.

 

Kanskje det er en "drep snikskyttere" greie? Det må jo være en eller annen form for dreping (eller en ball/puck/golfkølle/gitar) involvert for at man skal kunne kalle det et spill? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...