Gå til innhold

Din favoritt hamburger!


elektroboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hamburgerne på Inside i Bergen ...  :love: Nei uff, nå ble jeg sulten.

6838791[/snapback]

 

Vifter med bildet mitt en gang til, jeg. Bedre hamburger finnes ikke.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=29529

6856657[/snapback]

Vi burde vel kanskje også legges til at disse mesterverkene fås i opp til 750g, da heter de "Holy Diver". Mener å huske at underteksten var "for de spesielt interesserte". Har ikke prøvd meg på den enda, men det skal gjøres en gang. Håper inderlig de beholder menyen når de åpner igjen.

Lenke til kommentar

Hehe, nei lager ikke kjøttdeigen selv, men har en ypperlig slakter på adamstuen som maler kjøttet for meg. Resten ordner jeg selv.

 

Og hamburgerbrød er faktisk ikke veldig vanskelig å lage hvis man vil. Men det gjøres stort sett bare i noen sjeldne anledninger. Men har brukt chiabatabrød og focatia brød og slikt som hamburgerbrød en del ganger i stedenfor. Er stort sett mye bedre enn de ferdiglagde fra butikken uansett.

 

 

Og angående de som liker McDonald eller tilsvarende hamburgere. Man burde ikke mobbe de, for det spiller vel egentlig ingen rolle hva man synes er best, bare man har noe favorittmat man faktisk liker. Har faktisk vært borti voksne mennesker som har grandiosa som favoritt mat og, selv om det virker utrolig sært for meg. Men hvis grunnen til at McDonnalds eller tilsvarende er favoritt bare pga at man ikke vet bedre vil jeg oppfordre til å prøve litt. For det er mye spennende der ute, og en god del av det er faktisk veldig godt.

Lenke til kommentar
Vi burde vel kanskje også legges til at disse mesterverkene fås i opp til 750g, da heter de "Holy Diver". Mener å huske at underteksten var "for de spesielt interesserte". Har ikke prøvd meg på den enda, men det skal gjøres en gang. Håper inderlig de beholder menyen når de åpner igjen.

6864954[/snapback]

 

Hehe, har en kompis som har prøvd seg på en sånn. Han begynte noenlunde sulten og var overmett i over en dag. :)

Lenke til kommentar

I dag jogget jeg meg i vei til den lokale butikken. Tuslet rolig inn og gikk til frysedisken.

Der hentet jeg meg ei pakke stabburet hamburgere. Deretter labbet jeg videre til grønt-avdelingen og fant fram en fin rapid-salat.

Gikk rolig hjem igjen og begynte kokkelieringen.

 

Tar jo ikke lang tid, når det bare er å varme brødene, steke burgerne og finne fram litt ost o.l.

 

Sånn ble den:

Toppbrød

ketchup

ost

kjøtt

rapidsalat

dressing

agurkskiver

bunnbrød

 

Tok noen bilder og. :tease:

post-80649-1158331717_thumb.jpg

post-80649-1158331738_thumb.jpg

post-80649-1158331753_thumb.jpg

Endret av Nakro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...