Gå til innhold

Hvor kjøpe X-Box360 spill?


CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
send en mail til noen utenlanske spillselger å spør om det lar seg gjøre. Har ingen eksempler på hvor utenom Play-asia

7625511[/snapback]

tenkte å kjøpe fra play-asia.

tror jeg bare kjøper derfra uten å be dem fikse tollen. ellers så vet jeg endelig hva jeg skal bli når jeg blir stor; politiker. så skal jeg sette ned tollen. :wee:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Ja, de har ihvertfall gjort det på de pakkene jeg bestilte i fjor. Riktignok på sen-sommeren, men året før det bestilte jeg også derfra og fikk alle pakkene med lavere pris enn utsalgsprisen deres.

7625317[/snapback]

Sendte du dem en mail og spurte da? For de merker jo pakkene riktig ellers. Setter de halv pris som Play-Asia, eller kan man be dem sette det til en fast pris, ala £14.99?

Lenke til kommentar
Noen som kan gi meg eksempler på billige TOPP-spill som er billigere på play-asia enn på noen annen butikk her i Norge??

 

synes ikke spillene er så mye billigere... :hmm:

7626141[/snapback]

 

 

Spillene blir rundt 20-25% billigere (omtrent 100kr), og det tilsvarer en stor del av prisen på spillet. Hvis du tar det i en større skala så er 25% av 500.000kr, 125.000kr som er ganske mye.

 

Marvel: The Ultimate Alliance

Play-asia.com: 352kr

Norge: 459kr

 

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Play-asia.com: 327kr

Norge: 499kr

 

Kanskje litt dårlige eksempler, men det er en stor forskjell. Fant forresten de norske prisen på hw.no

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Står et telefonnummer helt nederst da, men fant ikke noe annet jeg heller., Muligens du må være logget inn for å gjøre det, men jeg har glemt passordet mitt...

Lenke til kommentar

Prøv å følg disse små "stega" og se om du kanskje får det til.

Mala som skrev det fra en PM da jeg spurte om hvordan jeg kunne kontakte dem om å sette halv pris.

 

Først registrerer du deg på siden,så blar du ned og trykker på Contact Us eller noe(ligger nederst på sidene), så velger du det feltet der det står "Enquiry" Så trur eg du kan trykke på "OTher questions blabla" så ber du dem sette halv pris.
Lenke til kommentar

Hei! Jeg har tenkt å kjøpte Final Fantasy III DS fra utlandet. Men play-asia er utsolgt for den amerikanske versjonen, derfor tenkte jeg å kjøpe her

 

Er det helt sikkert at de setter prisen ned for meg sånn at jeg slipper toll?

Og hva menes med back-order (står etter tittelen til spillet på siden)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...