Gå til innhold

Hvor kjøpe X-Box360 spill?


CCola

Anbefalte innlegg

Og hva menes med back-order (står etter tittelen til spillet på siden)

7644050[/snapback]

Backorder betyr at den ikke er på lager og at de har bestilt inn flere. Bestiller du nå vil du måtte vente til den kommer på lager igjen, så det er vel egentlig samme greia som på Play-Asia.com i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Jeg har tenkt å kjøpte Final Fantasy III DS fra utlandet. Men play-asia er utsolgt for den amerikanske versjonen, derfor tenkte jeg å kjøpe her

 

Er det helt sikkert at de setter prisen ned for meg sånn at jeg slipper toll?

Og hva menes med back-order (står etter tittelen til spillet på siden)

7644050[/snapback]

 

Når du bestiller fra Videogamesplus og kommer til siden du skriver inn leveringsaddresse, etc, er det et felt hvor du kan skrive inn evt kommentarer/etc til bestilling. Du kan alltids skrive der at de skal sende som privat gave der for å være sikker. :)

Lenke til kommentar

Finnes ikke Oblivion i Free-Region versjon?? Kunne tenkt meg dette spillet, men har ikke så mye penger for tiden. Ser at Spaceworld har hatt det på salg til 299,- Ganske bra pris, men ifølge deres side er det "Tomt på lager" Nedtur :/ Er det noen sammenheng mellom spaceworld.no og deres butikker? Eller varierer prisene og er billigere på nett? For jeg regner med at en spaceworld butikk har dette spillet selv om webshop'n er utsolgt.

 

Hvor får jeg Oblivion billigst? Kan enten være en butikk i Oslo, norsk nettbutikk eller en utenlandsk der det koster under 200,-/butikken oppgir prisen til under 200,- :)

Endret av jorgenhm
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bestilte Elite Beat Agents og Phoenix Wright Ace Attorney på play-asia. Jeg skrev at jeg ville ha spillet priset til 20 euro eller mindre, men jeg fikk melding om at den hadde de først sett etter spilla var sendt. Så i stedet for å å betale 200 kr pr. spill ca så må jeg ut med 350 per stk :nei:

 

Jeg skrev melding på contact us. Noe jeg gjorde feil tror dere?

Lenke til kommentar
Bestilte Elite Beat Agents og Phoenix Wright Ace Attorney på play-asia. Jeg skrev at jeg ville ha spillet priset til 20 euro eller mindre, men jeg fikk melding om at den hadde de først sett etter spilla var sendt. Så i stedet for å å betale 200 kr pr. spill ca så må jeg ut med 350 per stk  :nei:

 

Jeg skrev melding på contact us. Noe jeg gjorde feil tror dere?

8304547[/snapback]

 

Samme skjedde med meg første gang jeg bestillte fra play-asia...

Er viktig at man sender mail før man bestiller, og venter på svar.

Lenke til kommentar
Hvor får jeg Oblivion billigst? Kan enten være en butikk i Oslo, norsk nettbutikk eller en utenlandsk der det koster under 200,-/butikken oppgir prisen til under 200,- :)

7656347[/snapback]

 

http://www.playx.no/index.php?SCREEN=pr&pr=199

Oblivion til 199,- Mange supre tilbud på den siden og har selv benyttet meg av det. Det du kan risikere å betale er 234,- og at du må vente en stund før spillet kommer i postkassa.

 

Om du bestiller mange spill så sender de alle varene hver for seg slik at du slepper toll. Og ingen svindel, siden de ikke er over 200 grensa.

 

Merk at noen spill som er der til 199,- er classics editions (noe jeg selv HATER):

Her er listen over de som er classics om du vil holde deg unna de coverene:

http://www.xbox.com/nb-NO/games/classics/

 

Merka at noen spill kan også være NTSC. Men de er da regionfrie.

 

De kommer med et litt annerledes cover, noe jeg rett og slett ikke vil ha i samlingen min :)

Lenke til kommentar

Her blir det Play-asia for alle penga! Eneste fullprisspillene jeg har kjøpt i mitt liv er Gears of War og Shadow of the Colossus.

 

Jeg har hatt masse problem med paypal. Har aldri registrert meg der, men har vert innom sidene for å sjekke litt for lenge siden og nå får jeg mailer fra paypal og diverse amerikanske banker om at kontoene og paypal kontoen min blir trukket for penger. Merkelige greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...