Gå til innhold

Hvor kjøpe X-Box360 spill?


CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
play-asia

 

Du må regne med 4-5 dollar i frakt. Men tingen med denne siden er at du sjøl må bed dem sette halv verdi på pakken,og selvfølgelig bestille spillene hver for seg. :)

6824273[/snapback]

Forstod ikke den helt :p Jeg bestiller og... ?

 

Forklar litt nøye thanks :p

6825417[/snapback]

Pga tollbestemmelser i Norge, har lov til å bestille varer for opp til 200kr uten å måtte fortolle dem. Utenlandske forhandlere må derfor oppgi prisen på pakkene de sender. Derfor kan du spørre play-asia om de vil oppgi halve prisen på pakken, slik at du (forhåpentligvis) slipper å betale toll.

Lenke til kommentar
play-asia

 

Du må regne med 4-5 dollar i frakt. Men tingen med denne siden er at du sjøl må bed dem sette halv verdi på pakken,og selvfølgelig bestille spillene hver for seg. :)

6824273[/snapback]

Forstod ikke den helt :p Jeg bestiller og... ?

 

Forklar litt nøye thanks :p

6825417[/snapback]

Pga tollbestemmelser i Norge, har lov til å bestille varer for opp til 200kr uten å måtte fortolle dem. Utenlandske forhandlere må derfor oppgi prisen på pakkene de sender. Derfor kan du spørre play-asia om de vil oppgi halve prisen på pakken, slik at du (forhåpentligvis) slipper å betale toll.

6825443[/snapback]

Ahh, det er altså kunn fordi at jeg slipper å betale frakt, eller får jeg billigere spill også?

Lenke til kommentar

Du slipper ikke å betale frakt, men du slipper forhåpentligvis å betale toll (89kr i fortollingsgebyr + 25% av verdien på varen og frakt).

 

Spillene blir fremdeles fullpris i henhold til prisene som står oppgitt på sidene deres - de bare lyger litt og setter en billigere pris utenpå pakken :)

Endret av Mr.FOXHOUND
Lenke til kommentar
Du slipper ikke å betale frakt, men du slipper forhåpentligvis å betale toll (89kr i fortollingsgebyr + 25% av verdien på varen og frakt).

 

Spillene blir fremdeles fullpris i henhold til prisene som står oppgitt på sidene deres - de bare lyger litt og setter en billigere pris utenpå pakken :)

6825501[/snapback]

Jaaa, mente toll såklart :p

Okay, men det er nå fremdeles billig :D

 

Hvordan finner jeg ut om de er "region-free" eller ikke?

Lenke til kommentar
På videogamesplus.ca slipper du den mailkorrespondansen for å komme unna tollgrensa på 200 kr. De setter på privat avsender og "pris under 20 dollar".

Dog er spillene ofte ca 80- 100 kr dyrere.

Kjøpte Saints Row for ca 430 kr, inkl alt.

6825799[/snapback]

 

Og dette kan man glatt for få 270,- på play-asia. Er jo heller ikkje noe styr å sende noen mailer til dem. Da er man lat om man ikkje gidder<d et vil no eg si. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:--/ Hadde fått for meg at TDU var regionfritt... Var klar til å kjøpe det fra playasia.

 

 

På videogamesplus.ca slipper du den mailkorrespondansen for å komme unna tollgrensa på 200 kr. De setter på privat avsender og "pris under 20 dollar".

Dog er spillene ofte ca 80- 100 kr dyrere.

Kjøpte Saints Row for ca 430 kr, inkl alt.

6825799[/snapback]

Setter de på privat avsender og pris under 20 dollar automatisk?

6825808[/snapback]

Videogameplus.ca gjør det ja. :]

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Det dere snakker om her er svindel, og om PLay-Asia faktisk setter ned verdien på pakkene, er de heller useriøse..

6826074[/snapback]

 

Vel eg kaller det svindel å ta 600-700 ,- pr.spill. Og med den idiot tollgrensa Norge har prestert å hatt siden 70-tallet får de snart ta putte ein viss plass.

Lenke til kommentar
:--/ Hadde fått for meg at TDU var regionfritt... Var klar til å kjøpe det fra playasia.

 

 

På videogamesplus.ca slipper du den mailkorrespondansen for å komme unna tollgrensa på 200 kr. De setter på privat avsender og "pris under 20 dollar".

Dog er spillene ofte ca 80- 100 kr dyrere.

Kjøpte Saints Row for ca 430 kr, inkl alt.

6825799[/snapback]

Setter de på privat avsender og pris under 20 dollar automatisk?

6825808[/snapback]

Videogameplus.ca gjør det ja. :]

6825921[/snapback]

Herlig, da får jeg bestille et eller annet derfra ikveld :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...