Gå til innhold

Hvor kjøpe X-Box360 spill?


CCola

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ting hadde blitt fantastisk mye bedre om den hadde blitt hevet til 1000,- som nevnt over. Og at man har hatt den så lenge er for meg heilt utrolig.

6826193[/snapback]

 

Nei, for det er ille nok som det er idag med alle som kjøper filmer og cder fra utlandet over nett. Hvis det hadde blitt satt opp til 1000 så tror jeg ikke det hadde gått så veldig bra for enkelte foretninger her i landet..

Lenke til kommentar
Nei, for det er ille nok som det er idag med alle som kjøper filmer og cder fra utlandet over nett. Hvis det hadde blitt satt opp til 1000 så tror jeg ikke det hadde gått så veldig bra for enkelte foretninger her i landet..

6826804[/snapback]

 

Helt enig, tror mange skal være glad for at grensen faktisk er så lav. En høyere grense vil bare øke arbeidsledigheten på sikt.

Endret av Baretoom
Lenke til kommentar
Helt enig, tror mange skal være glad for at grensen faktisk er så lav. En høyere grense vil bare øke arbeidsledigheten på sikt.

6826882[/snapback]

 

Så? Du er kanskje ikke klar over at det er mangel på arbeidskraft her i landet nå? De som står i butikk og selger varer til ågerpris kan kanskje finne seg noe mer produktivt arbeid da... Men uansett hva vi mener om dette, så er det jo et faktum at Regjeringen lovde å øke tollgrensen under valgkampen, og det løftet har de brutt.

Endret av Brakara
Lenke til kommentar
Det dere snakker om her er svindel, og om PLay-Asia faktisk setter ned verdien på pakkene, er de heller useriøse..

6826074[/snapback]

 

Vel eg kaller det svindel å ta 600-700 ,- pr.spill. Og med den idiot tollgrensa Norge har prestert å hatt siden 70-tallet får de snart ta putte ein viss plass.

6826098[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig.. Jeg sa det bare for å opplyse :)

Lenke til kommentar

Dette er de nøyaktige prisene hos Play-asia (for et region-fritt spill)

 

Spillet: 39,99 $ = 254,-

Frakt: 3,10$ = 20,-

Totalt: 274 ,-

 

Om spillet kommer forseglet (noe det sikkert gjør) så kan man tjene på å selge det til EB Games.. Skal skjekke hva man får for det der :p

 

Edit: Bare synd at TDU ikke er region free :(

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...